Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Vandaag is mijn p800 volledig naar de eeuwige jachtvelden verhuist, dus ook niet meer aan te krijgen.

Ik heb nu een 6230 aangeschaft.

Ik heb nog 2 backups terugevonden van de p800 eindigend op een .ecs extensie
wanneer ik deze open met powerarchiver (soort winzip) en alles uitpak staat er in de map

p800\backup\internal\system\data het bestand contacts.cdb dat is volgens mij mijn complete adresboek.

Nu heb ik echter het probleem dat ik dit cdb file moet zien over te zetten naar outlook(om hem via outlook weer in de nokia te krijgen), dit lukt me met geen mogelijkheid.

Al gedaan:

psion emulators gedownload zoals beschreven in dit topic :
Contacts Psion V naar Sony Clie

allerlei andere emulators en nog een stuk ofwat proggels helaas geen succes ik krijg bij ieder programma een andere error.

De grap is wel dat ik 2 backups heb teruggevonden waarvan 1 contacts.cdb 108 kb is en een ander 1,5 Mb .....

Zouden jullie is kunnen kijken hoe groot jullie contacts.cdb is en hoeveel telefoonnummers daar in staan.

En weet iemand een conversie programma wat onder windows draait aangezien de p800 helemaal gaar is en dus niet kan exporteren met bijv. c2f

Verwijderd

En een kick....

Zit met precies het zelfde probleem....

Alleen vind ik de forum waar dit topic in staat wat vreemd?

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Anders kick je een 2 jaar oude topic ff omhoog.....

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Beter als er een beginnen. Zal hem gelijk aanvullen met de oplossing.

Installeer een filemanager als FExplore.
Zorg dat je contacts.cdb op je geheugenkaart staat.

Ga met FExplore naar je geheugenkaart en kopieer contacts.cdb. Navigeer naar C:\System\Data.

Druk dan je menu toets in en ga naar:
Menu -> Organiseze -> Geheugen -> Opties -> Backup naar geheugenkaart.

Als hij bezig is weer menutoets ingedrukt houden en naar FExplore terug gaan. En dan plakken.

Hij geeft nu aan dat de file geplakt is. Je zult echter nog steeds de oude file zien staan. Switch weer terug naar de backup en wacht tot die klaar is. Nadat hij voltooid is je GSM opnieuw opstarten.

Voila; Je contactlijst is vervangen....