Ik heb een apache webserver gemaakt volgens een tuturial. Ik doe alles volgens de stappen. Ben ik klaar wil ik hem bekijken lukt dat niet vanaf een andere computer. Weet iemand hoe ik het ip adress kan verwijzen naar een website bijvoordbeeld www.serverguus.tk. En hoe ik de server online kan krijgen.
Kijk of je de site kan zien als je naar: http://127.0.0.1 gaat
Zorg er daarna maar voor dat mensen je site kunnen benaderen..
Heb je een router?? open de juiste poort zodat mensen buiten je netwerk ook op je site kunnen
en als laatste kan je zo'n tk adres gewoon registereren en bij de instellingen kan je eenvoudig het domein kan doorverwijzen naar je ip.
Zorg er daarna maar voor dat mensen je site kunnen benaderen..
Heb je een router?? open de juiste poort zodat mensen buiten je netwerk ook op je site kunnen
en als laatste kan je zo'n tk adres gewoon registereren en bij de instellingen kan je eenvoudig het domein kan doorverwijzen naar je ip.
[ Voor 46% gewijzigd door job op 23-12-2004 20:10 ]
ik heb geen router ik zal de website ff online maken.job schreef op donderdag 23 december 2004 @ 20:09:
Zorg er eerst maar voor dat mensen je site kunnen benaderen..
Kijk of je de site kan zien als je naar: http://127.0.0.1 gaat
Heb je een router?? open de juiste poort zodat mensen buiten je netwerk ook op je site kunnen.
Hoe je je IP kunt koppelen aan een domeinnaam zal je in de help van .tk kunnen vinden. Als je direct op internet zit - dus zonder router, proxy, whatever - moet je er dan zijn. Of evt moet je nog Apache melden te luisteren nar de juiste aanroepen. Maar dit alles staat ion de respectievelijke handleidingen. Als je een router hebt ook in de Network Troubleshooting FAQ.
Als je er zo niet uit komt: open gerust een topic maar dan is het echt nodig om enige info te geven over je situatie, configuratie en pogiogen het aan de praat te krijgen.
Probeer het dus eerst zelf nog eens en open dan evt een topic maar lees eerst het
SA Policy door: we need info. Maar dat wist je al, omdat sanfranjake in "Abyss server (paar vragen)" dat ook al aangaf. We helpen graag maar help eerst jezelf door info te geven, daar ben je Tweaker voor
Als je er zo niet uit komt: open gerust een topic maar dan is het echt nodig om enige info te geven over je situatie, configuratie en pogiogen het aan de praat te krijgen.
Probeer het dus eerst zelf nog eens en open dan evt een topic maar lees eerst het
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()