Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Verwijderd
Als ik jou was zou ik hem gewoobn bij nokia laten repareren want die dingen mol je snel (heb ervaring;))
Ik heb alleen een 3210 open gehad en dat was vrij simpel. Achterkant eraf, schroefjes los, beschermplaat eraf en dan heb je een printplaat en kun je het scherm zo eraf halen.
Een 3210 heeft dan ook express-on covers, is inderdaad niet zo moeilijk
OK ik denk dat ik hem dan LAAT repareren. Volgens de Nokia website zijn er maar 2 service centers in Noord Brabant (uden & eindhoven). Zijn er meer plekken in NL waar ze een Nokia SNEL kunnen repareren? (of desnoods een leentoestel mee kunnen geven)
Display vervangen is vrij simpel, ik heb het al meedere keren gedaan voor nokia's. Maar waar ergens in brabant woon je. Ik in Tilburg.
Verwijderd
Dit gaat je flink wat kosten
.
Ik werk in een Primafoon winkel en zo'n reparatie kost tussen de 150 en 250,- . Als je nu heel voorzictig naar probeert te gluren in dat ding...
Ik werk in een Primafoon winkel en zo'n reparatie kost tussen de 150 en 250,- . Als je nu heel voorzictig naar probeert te gluren in dat ding...
Verwijderd
nokia's zijn zeer gemakkelijk open te draaien zonder click-verbindingen oid.Een 7110 display kun je bij www.digitech.nl bestellen en kost daar 100,- daar heb ik mijn 8210 display ook bestelt en ik ben zeer tevreden over de levering.
Dan ga ik misschien toch maar es een torx 6 halen. Die had ik nog niet in mijn collectie bitjes zitten
Succesvol verlopen. Easy as F#k, displaytje vervangen. Kan ik eindelijk weer mensen bellen waarvan ik het nummer niet uit mijn hoofd weet
Pagina: 1