Toon posts:

[HDD/Maxtor]Powermax 4.09 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik een SMART failure op mn Maxtor 4D040H2 (40 gig) kreeg en ik hem niet meer kon formatteren wilde ik hem RMAen, echter heb je daar tegenwoordig een 8 cijferige error code van powermax voor nodig. Dus ik dat progje op een boot floppy zetten en bootte er vanaf, vervolgens laadt hij netjes Dr. DOS en voert hij powermax.exe uit. Dan gaat het fout. Zodra hij powermax.exe opent gaat de floppydrive aan het werk maar na een tijdje komt er een scherm met Int 0x30 (foutmelding?) met daaronder een hele trits getallen en variabelen van 2 regels. Daarna staat er gewoon A:\ en zit ik in DOS. Ik heb het al meerdere malen geprobeerd, maar ik kan er niet inkomen. De HD wordt wel door de BIOS herkent en ik krijg nog steeds een smart failure. Wie weet wat ik zou kunnen doen?

Ik heb BTW een Asus A7V8X-moederbord.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Ik heb hetzelfde probleem met PowerMax 4.09 op mijn Asus A7V8X.

Ik heb Maxtor een mailtje gestuurd en een reply gekregen dat het Asus A7V8X mobo een bug zou bevatten en ik een fix vanaf de asus site zou moetten downloaden en installeeren., alleen wat voor bug en waar die download te vinden is weet ik ook niet (stond ook niet verder in dat mailtje omschreven)., ik ga denk ik morgen maar eens een mailtje sturen naar Asus m.b.t. die bug.....
Summary
Maxtor Powermax

Discussion Thread
Response (Guang Qian Yu) 01/30/2005 07:29 PM
Dear Sir,

Thank you for you request. There is a bug for Asus a7v8v to recognize the Maxtor drive when using Maxtor Powermax Utility. Please download a fix from www.asus.com.

If you have any questions please do not hesitate to contact us. In order to allow us to deal with all enquiries as efficiently and accurately as possible we would ask that you include any previous emails when replying to us.

Kind Regards

Guang Qian Yu
Technical Support Team, Maxtor Ireland Ltd.