Toon posts:

Boot probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende fout: gister heeft mijn pa zijn pc uitgedrukt na een vastloper, nu wou hij hem weer opstarten. dus hij drukt hem weer aan,nu blijft hij 5 minuten hangen bij het pentium 4 schermpje (eerste schermpje als je de pc opstart) daarna laadt hij gewoon door tot na het winxp logo daar blijft hij weer even hangen en dan laadt hij verder en kan je de pc zonder problemen gebruiken. Zou dit probleem hard- of sofware matig zijn?
En wat zou ik er aan kunnen doen ?(kzal straks windows er opnieuw opzetten.)
als ik de pc trouwens terug zet naar een datum waarbij het probleem er nog niet was blijft hij hetzelfde doen, ik heb ook al op virusses en spyware gescanned.

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

BIOS al eens gereset? Aangezien ie daar eerst blijft hangen.

public void ik()

Verwijderd

Heb het ook al eens voorgehad met mijn Dell Laptop

Keilang bootscreen en na Windows opstartbalk, ettelijke seconden zwart scherm
--> conclusie : enkele beschadigde clusters op de schijf --> moete vervangen

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:02

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik zou inderdaad even een tooltje downloaden om je harde schijf te testen. Dikke kans dat je herinstallatie ook niet lekker gaat verlopen door een defect aan het raken harde schijf.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:35

TommyGun

Stik er maar in!

Meer specs misschien? En reset idd je bios eens. Tooltje om je HDD te testen kun je vinden op de site van je HDD fabrikant en als 2e optie kun je ook eens SpeedFan gebruiken. Te downloaden van http://www.almico.com/speedfan.php?ExtraId=51152.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Het kan ook zo zijn dat er 1 van de plekken voor ide herkenning in de bios (je weet wel dat rijtje (heb je dat bij leptops?))op auto staat terwijl er niets aan hangt. Dan blijft ie ook hangen. Heb ik iedergeval gehad bij een desktop dell.
Pagina: 1