Hallo,
Ik zit al een paar dagen met het volgende probleem :
Wanneer ik verschillende games/softeware pakketen op de pc wil installeren krijg ik steeds dezelfde foutmelding : Unable to copy file/ Kan niet kopieren/ Error reading file
Het probleem lijkt harddisk/dvd speler onafhandelijk. Ik heb het volgende geprobleert :
- Vanaf DVD writer een game installeren op schijf 1
- Vanaf DVD writer dezelfde game installeren op schijf 2
- Vanaf DVD speler dezelfde game installeren op schijf 1
- Vanaf DVD speler dezelfde game installeren op schijf 2
- Vanaf iso gemount vanaf Schijf 1 geprobeert te installeren op schijf 1
- Vanaf iso gemount vanaf Schijf 1 geprobeert te installeren op schijf 2
- Vanaf iso gemount vanaf Schijf 2 geprobeert te installeren op schijf 1
- Vanaf iso gemount vanaf Schijf 2 geprobeert te installeren op schijf 2
dit alles heeft niet mogen helpen....overal hetzelfde : error copying/reading file....
Ik heb de schijven geformatteerd, in een andere computer geonctroleerd en gechecked op bad sectors. In de andere PC zag hij niets, terwijl hij in de originele pc allemaal bad sectors zag (van de 160 Gb zag de Medion er 25 Gb aan bad sectors
).
Ik heb de schijf opnieuw geformatteerd een andere pc, weer in de medion pc gezet en getracht windows XP erop te zetten. Bij het installeren geeft het apparaat al aan dat het problemen heeft met het kopieren van een bestand. Na op " nogmaals proberen" te drukken gaat de installatie gewoon verder.....
Kan iemand mij helpen ? Ik heb bijna al mijn kruit verschoten en vrees dat het probleem alleen nog kan worden verholpen met een nieuwe ide controller of moederbord. (Ga het geheugen straks nog even checken met memtest86)
can anyone help me ? Pleassse ?
Ik zit al een paar dagen met het volgende probleem :
Wanneer ik verschillende games/softeware pakketen op de pc wil installeren krijg ik steeds dezelfde foutmelding : Unable to copy file/ Kan niet kopieren/ Error reading file
Het probleem lijkt harddisk/dvd speler onafhandelijk. Ik heb het volgende geprobleert :
- Vanaf DVD writer een game installeren op schijf 1
- Vanaf DVD writer dezelfde game installeren op schijf 2
- Vanaf DVD speler dezelfde game installeren op schijf 1
- Vanaf DVD speler dezelfde game installeren op schijf 2
- Vanaf iso gemount vanaf Schijf 1 geprobeert te installeren op schijf 1
- Vanaf iso gemount vanaf Schijf 1 geprobeert te installeren op schijf 2
- Vanaf iso gemount vanaf Schijf 2 geprobeert te installeren op schijf 1
- Vanaf iso gemount vanaf Schijf 2 geprobeert te installeren op schijf 2
dit alles heeft niet mogen helpen....overal hetzelfde : error copying/reading file....
Ik heb de schijven geformatteerd, in een andere computer geonctroleerd en gechecked op bad sectors. In de andere PC zag hij niets, terwijl hij in de originele pc allemaal bad sectors zag (van de 160 Gb zag de Medion er 25 Gb aan bad sectors
Ik heb de schijf opnieuw geformatteerd een andere pc, weer in de medion pc gezet en getracht windows XP erop te zetten. Bij het installeren geeft het apparaat al aan dat het problemen heeft met het kopieren van een bestand. Na op " nogmaals proberen" te drukken gaat de installatie gewoon verder.....
Kan iemand mij helpen ? Ik heb bijna al mijn kruit verschoten en vrees dat het probleem alleen nog kan worden verholpen met een nieuwe ide controller of moederbord. (Ga het geheugen straks nog even checken met memtest86)
can anyone help me ? Pleassse ?