Toon posts:

3com router "connection lost"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Gateway router waar ik een paar problemen mee heb. Ik zal eerst even uitleggen hoe het netwerk er hier uitziet. We hebben een Speedtouch ethernet modem die aan de router vastzit, en aan de router zit een Unex nexhub HD080. Het internet werkt wel, maar om de zoveel tijd dan raakt de "connection lost' die merk je bijvoorbeeld als je op MSN zit, dan wordt je naar het hoofdmenu teruggeworpen of als je een spelletje speelt (neem startcraft bijvoorbeeld) dan krijg je te horen "your connection has been lost". Waarna ik verder nog wel gewoon door kan spelen. (score wel gewist enzo). Dit probleem komt volgens mij vaker voor als er meer mensen tegelijk op het internet gaan. (heb alleen bij de hub getest, en als daar meer mensen inloggen dan is de kans dat je dat bericht krijgt vele malen groter). Kunnen jullie mij misschien helpen? Het is erg hinderlijk en ik hoop dat jullie weten wat dit betekent. Heb trouwens wel de laatste versie van de firmware gedownload.

Verwijderd

Topicstarter
sorry bump:(
hij was al verdwenen uit de lijst

sorry dit if het foute forum ervor, al verplaatst naar network trouble shooting

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 14:03 ]