welke muis

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
ik weet niet welke muis ik moet nemen:
deze:logitech Cordless MouseMan Wheel
Afbeeldingslocatie: http://www.logitechstore.clientlogic.com/logitechoe/assets/images/productov52.gif
of deze:logitech MouseMan Wheel (optical)
Afbeeldingslocatie: http://www.logitechstore.clientlogic.com/logitechoe/assets/images/productov57.gif
of deze:logitech Cordless Wheel Mouse
Afbeeldingslocatie: http://www.logitechstore.clientlogic.com/logitechoe/assets/images/productov53.gif
of deze:logitech Wheel Mouse (optical)
Afbeeldingslocatie: http://www.logitechstore.clientlogic.com/logitechoe/assets/images/productov55.gif

ik wil hem gebruiken voor gamez, internet etc.

is het ook zou dat je van die mouseman (scheve..) muizen ook sneller rsi kan krijgen dan bij een normale muis..:?:?

Verwijderd

Logitech Mouseman Wheel optical

Verwijderd

Wat wil je er mee gaan doen?

Ik zou zelluf voor de Optical gaan, kan je lekker overal muizen. [nou ja bijna dan].

Draadloos is wel leuk, slurpt alleen veel stroom [batterijen].

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Die laatst heb ik..
l. wheelmouse optical.
lekker ligt, en zopahl

http://mrfloris.com

• dajuan
als je goed leest wil ik hem gaan gebruiken voor gamez(halflife en zijn mods, action quake 2, quake3 - urban terror etc.)
en voor internet, windows, etc.

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
heb zelf de boveste..

ligt goed in de hand en zuipt niet veel baterijen hoor.. de optical eronder bevat geloof ik een irritant mooi blauw ledje dus is wel gaaf. zelf zou ik voor de bevenste gaan.. maar houd wel een reserve muisje want met lan parties ben je de %&^% ze gaan dan met jouw muis spelen...

jammer dat er nog geen draadloze optical is..

• dajuan
iemand anders nog..:?:?

Verwijderd

die laatste..heb ik ook :):)
loopt lekker

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Als je echt alleen uit die kan kiezen zouy ik voor de logitech MouseMan Wheel (optical) gaan

Anders kan je ook kiezen uit de Microsoft Intelli Explorer :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

voor games GEEN cordless
die gebruik ik overigens wel in windows

optical kan voor games, maar snelle reflexen doet ie dan niets

ik zou gaan voor, cq ik heb deze naast mijn cordless mouse man wheel ;]

Afbeeldingslocatie: http://www.logitechstore.clientlogic.com/logitechoe/assets/images/productov77.gif

dit is de versie van die laatste optical daar, maar dan met balletje, voor gamen is een balletje echt beter,
optical kan eenn harde ruk aan je muis gewoon niet aan, hij gaat dan spinnen, (logitechs btw minder dan M$ muisjes)

ik heb bovenstsaande en deze gebruik ik voor ,mijn games, (FPS games dan)
voor windows e.d gebruik ik die bovenste chrome ;]

Verwijderd

ik verkoop mijn intelli explorer wel voor een licht prijsje

kut muis ;x

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 04 januari 2001 16:46 schreef dext0r het volgende:
ik verkoop mijn intelli explorer wel voor een licht prijsje

kut muis ;x
nou, nou wat is er mis mee?

Beetje meepraten met de grote groep?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Artcore
  • Niet online
Ik had eerst de bovenste, maar die zuigt. Batterijen steeds op en er komt zooi in bij dat ouderwetse balletje. Ik heb nu de onderste, die is echt heel goed. Nooit schoonmaken en hij is licht, dat vind ik zelf wel prettig.

• BenJoep
  • Laatst online: 09:44
Afbeeldingslocatie: http://www.logitechstore.clientlogic.com/logitechoe/assets/images/productov55.gif

Deze is erg relay. Mouseman heb ik ook gehad maar vond ik minder.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 14:07 schreef Juan het volgende:
als je goed leest wil ik hem gaan gebruiken voor gamez(halflife en zijn mods, action quake 2, quake3 - urban terror etc.)
en voor internet, windows, etc.
Wheelman optical, 4 knoppen en wieltje. ik heb hem ook en gebruik hem voor dezelfde spellen.
Een "lekker ding" zo gezegd :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

De tweede.... lekker dingetje...... koel ledje trouwens...

Verwijderd

Ik heb logitech MouseMan Wheel Optical, en die werkt perfect!

Alleen het blauwe lampje is 's nachts wat irritant.

Maar dat lijkt me absoluut de beste keuze!

Een huisgenoot van me heeft de Logitech wheelmouse optical, die is misschien wel interessant voor de linkshandigen.

Verwijderd

logitech MouseMan Wheel (optical)

Verwijderd

Ik heb zelf aan mn duron een wheel mouse optical hangen, heel lekker beestje ligt lekker in de hand en reageert top :)

als je em nog niet gevonden had:

http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12564

tis en blijft moeilijk als je de kans krijgt zou je ze ff moeten passen kijken welke lekker zit hehe :D

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 12:19
als je online wil gamen, geen optische muis kopen ! is alleen maar kut (1st person games)

maar voor de rest is tie wel kewl

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• dajuan
is het zo dat je bij gamez als quake, halflife, unreal tourenement je beter geen optische muizen kan gebruiken..:?:?

en is het zo dat je bij de mouseman muizen meer last van rsi kan krijgen dan bij een normale muis..:?:?

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
volgens mij kun je voor games het beste gewoon de standaard muis of een gamers muis hebben, je 4 keuzes hebben allemaal een nadeel voor gamen.

Verwijderd

Ik heb die tweede muis optical mouseman maar dan Ifeel.. trilt als je je muis gebruikt.. wel geinig.. hehe die zag ik niet staan hier..

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

slechte ervaringen met logitech Cordless Wheel Mouse ....

• dajuan
ik denk dat ik voor deze ga logitech Cordless MouseMan Wheel, wie heeft hier goede of slechte ervaringen mee..:?:?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb sinds 2 dagen die onderste (logitech wheelmouse optical).. echt een perfecte muis, veel gevoeliger dan mn ouwe muis met bal. games kan ik er best mee spelen (Counterstrike, UT) geen last van haperingen oid..

Ik vind alleen het wieltje wel wat gammel, maar dat hebben alle logitechs geloof ik. Bij MS muizen zit ie wat steviger..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 05 januari 2001 13:27 schreef Juan het volgende:
ik denk dat ik voor deze ga logitech Cordless MouseMan Wheel, wie heeft hier goede of slechte ervaringen mee..:?:?
ik heb toevallig laatst met zo'n draadloze logitech ge-counterstriked.. ik vond hem wat vaag reageren (mischien waren de batterijen bijna op:?)..
en is draadloos echt veel handiger dan een met draad? Ik heb zelf nooit last van het draadje..

• Freez
  • Laatst online: 19-08 10:13
ik heb net de optical mouseman gekocht en hij is echt vet, hij ligt lekker in de hand, en reageerd echt goed.

dus als ik jouw was zou ik die nemen...

Verwijderd

Het is niet echt gezond te zegge dat de optische muizen hard haperen... ik heb de Intellimouse explorer en die werkt perfect... met logitech heb ik al gewerkt en idd het wielspul }:O beweegt een beetje...raar :)Voor de rest kan ik u niet helpen srry |:(

• dajuan
ik denk dat ik toch overstap op mijn eerste keuze: de logitech mouseman wheel optical. ik probeer hem dan eerst uit en als ie me niet bevalt dan ruil ik hem wel om. ik namelijk gehoord dat ie wat slechter reageert in gamez en omdat ik vooral gamez als quake en halflife etc. speel.... en dat je daar een goede muis moet hebben die goed reageert.....
Afbeeldingslocatie: http://www.logitechstore.clientlogic.com/logitechoe/assets/images/productov57.gif

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:15

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Goeie keus :)

Heb er zelf ook een 8-)
Nooit problemen met Q3, Sof en UT gehad hoor!

Zou trouwens zelf nooit voor zo'n MS IntelliDinges Explorer gaan, die knoppen voelen echt supergammel aan! Je kan ze gewoon een halve cm heenenweer bewegen!! (Logitech heeft misschien wat goedkoop muiswiel, maar de knoppen voelen echt 10x degelijker dan z'n MS tegenhanger)

En er zit 5 jaar garantie op, dus wat dat betreft zit het ook wel snor

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Gwoon de logitech mouseman wheel optical (tjezus wat een naam). Heb ik ook, speel heeel veel cs, en zolang je de sensitivity maar lekker hoog heb staan (14.5 :)) werkt het echt perfect. Alleen hele snelle bewegingen (en dan ook echt heel snel) geven een wat vreemde reactie (maar nogmaals die maak je toch nooit met zo'n hoge sensitivity :))

Verwijderd

Heb zelf de Logitech cordless SE, met de verwisselbare frontjes :Y)

Merk zelf geen verschil met m'n vorige muis met staart en bal als het om snelheid gaat.

Stroomgebruik valt wel mee, zorg gewoon dat het doosje dicht bij de muis staat, kortere afstand = minder stroomverbruik.

Ik heb wel het idee dat zo'n optical (m'n broers hebben allebei zo'n beest van M$)ietsjes sneller re(a)geert.

Zelf vind ik cordless erg prettig werken, maar dat is een kwestie van smaak :)

Verwijderd

Hehehe

Verwijderd

Voor games....gebruik een intelli mouse...ik game ca. 10 uur per dag en heb al heel wat muisjes versleten...er gaat gewoon nix boven intelli...ps, intelli is eerste intelli en doet het nog steeds, speelt superstrak man.

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 16:52 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]
nou, nou wat is er mis mee?

Beetje meepraten met de grote groep?
neej, als ik reflex railen probeer te doen e.d
gaat ie spinnen
ik meen echt dat ik hem wel kwijt wil, want die muis zint me niet,
het quakt stuk beter dan cordless enzo
wannt quaken/UT'en met cordless doe je gewoon niet
gaat het sgokken e.d
en met optical gaat het spinnen
daarom ik weer balletje
punt,

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 17:12 schreef xovox het volgende:
Voor games....gebruik een intelli mouse...ik game ca. 10 uur per dag en heb al heel wat muisjes versleten...er gaat gewoon nix boven intelli...ps, intelli is eerste intelli en doet het nog steeds, speeld superstrak man.
geen social life ? :]]]

• Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
1 zin
mouseman wheel optical..

heb um nu een maandje of 3 a 4..

ligt zeer licht in de hand..
moet je wel geen stoffe matje hebben gaat ie wat stroef op..
ik gebruik er een echte ouwe ( jaja ) :)
Genius Mouse Cutting Pad onder :)

dat werkt MEGA !!

Greetz Roger

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342

• dajuan
srry
lees de volgende

• dajuan
ik weet het nu zeker.
ik ga voor de logitech mouseman wheel optical:Afbeeldingslocatie: http://www.logitechstore.clientlogic.com/logitechoe/assets/images/productov57.gif

tnx you all

• Abom
  • Laatst online: 16-08 13:09
Die heb ik ook (ligt nu op m'n werk).

Ik heb nu een Razor Boomslang 2000. Als hij iets te duur is, haal een Boomslang 1000.

Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/products/images/animatedmouse.gif

Verwijderd

Vakantie en Turok 2 verslaafd...gaat wel weer over...eindelijk eens schik hier...ben overgeswitched van P1 233 naar AMD 750...

Laat me nu ff genieten man !!!

• dajuan
Op vrijdag 05 januari 2001 17:10 schreef yam'ha het volgende:
Heb zelf de Logitech cordless SE, met de verwisselbare frontjes :Y)

Merk zelf geen verschil met m'n vorige muis met staart en bal als het om snelheid gaat.

Stroomgebruik valt wel mee, zorg gewoon dat het doosje dicht bij de muis staat, kortere afstand = minder stroomverbruik.

Ik heb wel het idee dat zo'n optical (m'n broers hebben allebei zo'n beest van M$)ietsjes sneller re(a)geert.

Zelf vind ik cordless erg prettig werken, maar dat is een kwestie van smaak :)
waar kun je die nog kopen yah'ma..:?:?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Yucko

One clown to rule them all !

Ikzelf heb de Logitech Cordless Wheel Mouse, en ik weet niet waar sommige mensen over liggen te zeuren (ding hapert niet zoals sommige beweren). Deze is echt een perfecte muis, ook voor bv Counter Strike wat ik vaak speel.
Stroomverbruik valt in mijn ogen wel mee .... gewoon niet te ver van je kastje zetten zoals iemand al opmerkte... :)

Ander voordeel is dat deze niet gevormd is naar je hand (discriminatie t.o.v. linkshandigen zoals ikzelf :()

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Lord_T
  • Laatst online: 31-07 09:50
ik heb hem gekocht de logitech mouseman wheel...
echt super!!!! >:)
en een héél geil blauw lampje......
*D
Thomas

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 18:10 schreef xovox het volgende:

Vakantie en Turok 2 verslaafd...gaat wel weer over...eindelijk eens schik hier...ben overgeswitched van P1 233 naar AMD 750...

Laat me nu ff genieten man !!!
ik ging van p1 233@250, naar p3 750@945

mja
das al sinds augustus dan ofzo ;P

• Slayer
  • Laatst online: 21-08 14:02

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Op vrijdag 05 januari 2001 10:52 schreef Juan het volgende:
is het zo dat je bij gamez als quake, halflife, unreal tourenement je beter geen optische muizen kan gebruiken..:?:?
Ik heb al sinds een week dezeAfbeeldingslocatie: http://www.logitechstore.clientlogic.com/logitechoe/assets/images/productov57.gif

en hij doet het goed bij Half-Life, UT, CS, CFT,

en is het zo dat je bij de mouseman muizen meer last van rsi kan krijgen dan bij een normale muis..:?:?
ik heb ook een logitech Cordless Wheel Mouse erbij maar sinds ik deze gebruik heb ik wel iets minder last er van.....

en het lampje is geweldig :P

Grt Ramon.

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

wat zitten jullie allemaal te zeuren over de opticals en gamen. Ik heb een(twee eigenlijk, scheer en foppen had ze in de aanbieding F69,=/s ) logitech optical wheel mouse ( de onderste dus ). En daar kan ik heerlijk mee gamen hoor. SoF op mijn t-bird( nog geen i-net, w88 op adsl van cistron in Delft ) en q3 en unrealtournament met mijn duron. gaat perfect, hoeveel mensen spreken eigenlijk met ervaring, als ze zeggen dat er niet mee te gamen valt.

ik heb het zelf niet hoeven doen, maar als je echt zo'n probleem hebt met rukken aan je muis. zet dan de sensitivity van de muis wat hoger in het spel, dan hoef je niet zo te rukken.

Ik heb geen ervaring met draadloze muizen, maar optical muizen zijn gewoon perfect.

Verwijderd

Ik sluit mij hier bij aan.

Ik had de mouseman cordless, heb nu de wheel mouse optical en dat bevalt mij stukken beter. Ook met games heb ik geen problemen met de muis.

:) btw goede keus.
Ik geloof trouwens niet dat je met de mouseman sneller rsi zou kunnen krijgen. Volgens mij is de bedoeling van die muis omdat zelfs te voorkomen of uit te stellen.
:)

• Batje4
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 12:51
Ik heb de onderste, en die bevalt me prima. Geen gedonder met het balletje etc.
Kzou hem niet gebruiken met gamen. Af en toe (onduidelijk signaal, rommel op tafel) dan 'springt' ie - dan moet je even geduld hebben en dan pakt ie het weer perfect op.

Da's nie fijn met ne lanpartij.

Het is vast wel mooi weer buiten.

Pagina: 1