Toon posts:

ipod mini

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van plan om een mini te kopen maar nu las ik dat er een nieuwe versie kwam met 5gb en nog wat veranderingen. Weten jullie daar meer vanaf of niet?
Of kan ik hem nu gewoon kopen?

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

Voor zover ik weet is de 5Gb nog niet officieel aangekondigd, hij komt wel maar wanneer is een raadsel.

</onzin>

Verwijderd

De grootste verandering zou zijn dat de nieuwere mini iPods voorzien zouden zijn van flashgeheugen, of dit een verandering is die het waard is om op te wachten, dat zal je voor jezelf moeten beslissen

Verwijderd

Topicstarter
5gb flashgeheugen?

En dan voor de rest geen veranderingen aan het design en functies?

Verwijderd

Dat was zo ongeveer wat ik begrepen heb ja, flashgeheugen is handig omdat dan overslaan natuurlijk helemaal tot het verleden behoort.
Meer veranderingen zou ik niet weten, maar dat betekend natuurlijk niet dat ze er niet zouden zijn, ik kan ook niet in de toekomst kijken...

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik ook maar gewoon de ipod mini van nu moet kopen.
Bij media markt vond ik de besturing wel super :P en lag goed in de hand.

enige minpunt is de batterij

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:59
Maar die met het flashgeheugen zal dan wel stukken duurder worden.

Verwijderd

Batterijduur is iets wat met flashgeheugen erin wel beter zou moeten zijn denk ik, maar flashgeheugen of niet, de levensduur zouden ze sowieso wat aan moeten doen.

@ idle: ik denk niet dat ze dat kunnen maken, de iPod mini is al vrij prijzig in vergelijking met alternatieven, dit zou gewoon een verbetering moeten zijn van het product wat imho niet gepaard zou moeten gaan met prijsverhogingen

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 18:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
WElke mp3 spelers zijn allemaal even duur maar zijn in princiepe een betere keuze?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:59
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 18:10:
Batterijduur is iets wat met flashgeheugen erin wel beter zou moeten zijn denk ik, maar flashgeheugen of niet, de levensduur zouden ze sowieso wat aan moeten doen.

@ idle: ik denk niet dat ze dat kunnen maken, de iPod mini is al vrij prijzig in vergelijking met alternatieven, dit zou gewoon een verbetering moeten zijn van het product wat imho niet gepaard zou moeten gaan met prijsverhogingen
Hmmmz, ja, bij nader inzien denk ik dat je daar gelijk in hebt. Maar dan zal apple wel iets van de winst erop moeten inleveren, flashgeheugen is toch aardig wat duurder.
WElke mp3 spelers zijn allemaal even duur maar zijn in princiepe een betere keuze?
Bij spelers die even duur zijn zou ik toch ecth voor de apple gaan, op de meesten punten beter, behalve de batterijduur.

Verwijderd

Er komt naar alle waarschijnlijkheid een iPod mini met 5 GB opslag. Dit is geen flash geheugen waar gewoon een microdrive. Is dus gewoon een opvolgers van de 4 GB versie. Daarbij zal waarschijnlijk de batterijduur wel gelijk worden getrokken met de standaard iPod (12 uur).
Daarnaast bestaan er ook geruchten dat er een flash-based iPod uitkomt. Dit zullen 256, 512 en 1 GB groot zijn. De prijzen hiervan liggen naar verwachting onder de $200.

Die 5GB iPod mini versie komt er wel naar mijn mening. Wanneer je nog tot januari kan wachten dan weet je het zeker. 10-14 januari wordt de Macworld gehouden en daar zal Steve Jobs weer nieuwe producten introduceren. Dan kun je alsnog kiezen voor welke versie je gaat aangezien oudere versies dan ook goedkoper zullen worden.

Verwijderd

Dit is een vraag die gewoon wat zoekwerk vereist, en dat ga ik niet voor je doen :)
Kijk is rond in de PW en zoek daarbij wat reviews en maak je eigen keuze...

@G-Force: jij hebt het bij het rechte eind wbt flash / microdrive :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 19:23 ]

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Tja, er komt een nieuwe iPod mini dit weet ik met 100% zekerheid te vertellen.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik nog 3 weken kan wachten :P
Maar toen de ipod van de 3e generatie naar de 4e ging waren de prijzen toch gelijk?

Want misschien is het wel slim om nog even te wachten erop. Heeft hij trouwens toets verlichting?

In een review stond dit:
Een nadeel van de iPod is dat de batterij een beperkt aantal keren opgeladen kan worden en op den duur mogelijk vervangen moet worden. De gebruiksduur van de batterij en het aantal keren dat de batterij kan worden opgeladen, is afhankelijk van het gebruik en de instellingen.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
dat is niet zozeer een 'probleem' van de ipod, maar van alle herlaadbare batterijen (al dan niet ingebouwd)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Een beetje zoeken in oudere iPod-topics kan geen kwaad hoor, antraxbomb. Maar vooruit, nog maar een keer dit linkje dan: http://www.apple.com/nl/batteries/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Dit is een niet te beantwoorden vraag. Er zal altijd een nieuwere komen - that's live.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.