Ik was van plan om een mini te kopen maar nu las ik dat er een nieuwe versie kwam met 5gb en nog wat veranderingen. Weten jullie daar meer vanaf of niet?
Of kan ik hem nu gewoon kopen?
Of kan ik hem nu gewoon kopen?
</onzin>
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 18:14 ]
Hmmmz, ja, bij nader inzien denk ik dat je daar gelijk in hebt. Maar dan zal apple wel iets van de winst erop moeten inleveren, flashgeheugen is toch aardig wat duurder.Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 18:10:
Batterijduur is iets wat met flashgeheugen erin wel beter zou moeten zijn denk ik, maar flashgeheugen of niet, de levensduur zouden ze sowieso wat aan moeten doen.
@ idle: ik denk niet dat ze dat kunnen maken, de iPod mini is al vrij prijzig in vergelijking met alternatieven, dit zou gewoon een verbetering moeten zijn van het product wat imho niet gepaard zou moeten gaan met prijsverhogingen
Bij spelers die even duur zijn zou ik toch ecth voor de apple gaan, op de meesten punten beter, behalve de batterijduur.WElke mp3 spelers zijn allemaal even duur maar zijn in princiepe een betere keuze?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 19:23 ]
In een review stond dit: Een nadeel van de iPod is dat de batterij een beperkt aantal keren opgeladen kan worden en op den duur mogelijk vervangen moet worden. De gebruiksduur van de batterij en het aantal keren dat de batterij kan worden opgeladen, is afhankelijk van het gebruik en de instellingen. |
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 13:17 ]
met een hamer past alles
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq