Ik heb hier een server staan met daarop windows server 2003 en ik meld me met een windows xp pc op aan. Maar als ik weer uitlog dan staat mijn inlognaam nog steeds in het inlogvenster...
is er een mogelijkheid dat de namen automatisch weer worden verwijderd?
Staat in de policies te definieren 
http://www.microsoft.com/...00serv/howto/grpolwt.mspx
Staat wat leeswerk
http://www.microsoft.com/...00serv/howto/grpolwt.mspx
Staat wat leeswerk
[ Voor 63% gewijzigd door aReaRe op 23-12-2004 17:44 . Reden: even wat zoeken op technet ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Jah, kan je btw ook gewoon in het Windows register aanpassen.
Bijv (zo ff een fix uit mijn hoofd dan), kan je aangeven welk script er bij afsluiten gedraaid moet worden.
Laat dan een .reg draaien bij het afsluiten m.b.v. de /S (silence) import en zorg dat in je .reg file dan als naam "" (niks dus) staat als naam.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Pak tweakUI van de win98 CD en installeer die ff (werkt grotendeels ook onder XP). Daar staat een optie in om automatisch de loginnaam uit het inlogvenster te verwijderen.
Local policy (dus zonder domein)
How To Prevent the Name of the Last Logged-On User from Being Displayed in the Log On to Windows Dialog Box in Windows Server 2003
How To Prevent the Name of the Last Logged-On User from Being Displayed in the Log On to Windows Dialog Box in Windows Server 2003
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
offtopic:
Topictitel afgemaakt, zoals in het sticky topic
WOS Policy staat uitgelegd
Laat het trouwens even weten als het is gelukt
Topictitel afgemaakt, zoals in het sticky topic
Laat het trouwens even weten als het is gelukt
[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 23-12-2004 17:16 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Niet nodig, in Windows XP prof en 2003 zitten prima tools ingebakken om hetzelfde te bereiken.jurri@n schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:50:
Pak tweakUI van de win98 CD en installeer die ff (werkt grotendeels ook onder XP). Daar staat een optie in om automatisch de loginnaam uit het inlogvenster te verwijderen.
Met de regkey doe je het als ik me goed kan herinneren hier:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon.
Nieuwe stringwaarde creëeren met de naam DontDisplayLastUserName met als waarde 1.
Klaar. Dit had je met een paar seconden googlen zo gevonden
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon.
Nieuwe stringwaarde creëeren met de naam DontDisplayLastUserName met als waarde 1.
Klaar. Dit had je met een paar seconden googlen zo gevonden
Pagina: 1