Ik heb nu dus mijn serial ata harde schijf aangesloten alles werkt perfect. Ik vraag me nu alleen af, omdat ik al me gegevens en files nog op me oude harde schijf heb, hoe ik deze twee eventjes samen kan aansluiten zodat ik de gegevens kan overzetten. De andere harde schijf staat ook nog windows op.
Ik heb gezocht hier op de FAQ en in het forum maar kon niet precies vinden of ik de oude harde schijf nou op slave of master moet zetten en in welke ide poort.
Ik heb geprobeerd:
de schijf als master en ide2 poort (blijft hangen bij detecting als ik dan esc druk blijft ie hangen voordat windows start)
de schijf als slave en ide2 poort (blijft hangen bij detecting als ik dan esc druk start ie op en zie je cdroms en die hdd niet)
de schijf als master in serial ata poort (vind hem gewoon niet)
de schijf als slave in serial ata poort. (vind hem gewoon niet)
Ik ga nu nog proberen om de hdd in ide1 als slave en master aan te sluiten.
Ik heb gezocht hier op de FAQ en in het forum maar kon niet precies vinden of ik de oude harde schijf nou op slave of master moet zetten en in welke ide poort.
Ik heb geprobeerd:
de schijf als master en ide2 poort (blijft hangen bij detecting als ik dan esc druk blijft ie hangen voordat windows start)
de schijf als slave en ide2 poort (blijft hangen bij detecting als ik dan esc druk start ie op en zie je cdroms en die hdd niet)
de schijf als master in serial ata poort (vind hem gewoon niet)
de schijf als slave in serial ata poort. (vind hem gewoon niet)
Ik ga nu nog proberen om de hdd in ide1 als slave en master aan te sluiten.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 16:45 ]