Hoi, ik weet dat inline Javascript in XHTML het beste op deze manier in een pagina gezet kan worden:
Nu heb ik een XSLT sheet waarin door XSLT kleine stukjes javascript gegenereerd worden:
Libxslt van PHP5 zet hier zelf CDATA tags omheen, maar hoe zorg ik dat die slashes ervoor komen. Zelf hard de CDATA tags+ // erin zetten kan niet, omdat dan de XSLT die de javascript array genereert niet meer wordt uitgevoerd...weet iemand of hier een oplossing voor is?
HTML:
1
2
3
4
5
| <script type="text/javascript"> //<![CDATA[ alert("<This is compatible with XHTML>"); //]]> </script> |
Nu heb ik een XSLT sheet waarin door XSLT kleine stukjes javascript gegenereerd worden:
XSLT:
1
2
3
4
5
| <xsl:if test="container/@type = 'slideshow'"> <script type="text/javascript"> lImgs = [<xsl:apply-templates select="container/unit" mode="jsarray" />]; </script> </xsl:if> |
Libxslt van PHP5 zet hier zelf CDATA tags omheen, maar hoe zorg ik dat die slashes ervoor komen. Zelf hard de CDATA tags+ // erin zetten kan niet, omdat dan de XSLT die de javascript array genereert niet meer wordt uitgevoerd...weet iemand of hier een oplossing voor is?
[ Voor 14% gewijzigd door Genoil op 23-12-2004 16:12 ]