Ik logde gister in op telfort.nl en kwam tot de ontdekking dat ik 50 gratis MMS berichten kan versturen tot 5 januari. Het leek me wel leuk om in plaats van een echte kerstkaart (die ik nooit verstuur
) een MMS kerstgroet te maken.
Noem 't stom, high tech, kil, koud, afstandelijk, nerdig
maar de "echte Nederlander" in mij wil graag die 50 berichten opmaken, al was het alleen al omdat het gratis is.
Ok, heb al wat "veld" onderzoek gedaan, mijn telefoon (Nokia 6610 Telfort) kan een animated gif laten zien.
Nog een test, naar mijn vriendin (Motorola V525 Vodafone Prepay) leverde een "fail" op
MMS (of vodafone live/whatever) instellingen waren/zijn vernaggeld.
Nu de vragen:
1. Animated GIF, wel of niet doen? (is geen onderdeel van het MMS Compliance Document v2)
2. Hoe staat het tegenwoordig met de MMS capaciteiten van een doorsnee telefoon?
Noem 't stom, high tech, kil, koud, afstandelijk, nerdig
Ok, heb al wat "veld" onderzoek gedaan, mijn telefoon (Nokia 6610 Telfort) kan een animated gif laten zien.
Nog een test, naar mijn vriendin (Motorola V525 Vodafone Prepay) leverde een "fail" op
Nu de vragen:
1. Animated GIF, wel of niet doen? (is geen onderdeel van het MMS Compliance Document v2)
2. Hoe staat het tegenwoordig met de MMS capaciteiten van een doorsnee telefoon?
[ Voor 7% gewijzigd door Arnout op 23-12-2004 16:14 ]