Toon posts:

6800 GT op 66.93 instabiel met RivaTuner

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vandaag eindelijk van de 61.77 drivers afgestapt, en over gegaan naar de officiele WHQL 66.93 drivers.
Mijn probleem is met RivaTuner. Na de installatie van de nieuwste versie hiervan geeft hij aan dat de huidige driver versie (66.93) geen supported driver is door RivaTuner.
En dat merk je ook, want hij is hardstikke instabiel. Ik heb m'n kaart geclocked naar 411/1130 (heeft ie altijd stabiel op gedraaid) en na elke reboot wordt mijn resolutie op 800 bij 600 gezet en verspringt het beeld voor een stuk.

Mijn vraag is, als 66.93 not supprted is door RivaTuner welke overclock prog (los van Coolbits) is dan het beste te gebruiken naast deze driver versie ?
Het kan toch niet zo zijn dat de 61.77 de enige (<- lees enige beetje nieuwe) driver is die ondersteund wordt door RivaTuner, of wel ?

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:49

Wimo.

Shake and Bake!

Ik draai zelf een 78.xx meen ik. Deze wordt officeel ook niet gesupport door rivatuner .. rivatuner werkt echter prima ! Heb je de oude drivers netjes gedeinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Wimo. schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:12:
Ik draai zelf een 78.xx meen ik. Deze wordt officeel ook niet gesupport door rivatuner .. rivatuner werkt echter prima ! Heb je de oude drivers netjes gedeinstalleerd?
Ik heb uiteraard de oude drivers (61.77) eerste netjes gedeinstalleerd, daarna RivaTuner gedeinstalleerd, reboot, en drivers 66.93 geinstalleerd en daarna de nieuwste RivaTuner geinstalleerd.

• lancelot46
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-01 15:11
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:28:
[...]

Ik heb uiteraard de oude drivers (61.77) eerste netjes gedeinstalleerd, daarna RivaTuner gedeinstalleerd, reboot, en drivers 66.93 geinstalleerd en daarna de nieuwste RivaTuner geinstalleerd.
normaal gesproken zou ik zeggen dat je eerst rivatuner er af moet flikkeren, daarna je driver deinstallen..... hierna nog een keer drivercleaner 2 (of een ander programma gebruiken) Die haalt nl de resterende driver files er af (blijven altijd entry's en dergelijke achter bij deinstall). Daarna kun je alles opnieuw drop knallen. Heb zelf een 6800le met 66.93 en rivatuner en heb geen problemen. (gebruik wel altijd drivercleaner 2)

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Ik wissel erg regelmatig van driver. Gebruik ook rivatuner oa, nooit last ervan.
Gewoon nieuwe erover en riva opnieuw starten. Check maar in me sign wat mijn settings zijn ;)

• Smoothcrimineel
  • Laatst online: 18-11-2025
Rivatuner tha pwn

[ Voor 95% gewijzigd door Smoothcrimineel op 20-09-2005 19:10 ]

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

uhm ja :?

verder kan je een nieuwe versie van rivatuner downloaden (bij mij doet de nieuwste versie het prima met Whql driver 77.72)

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

smoothcrimineel -> dit topic is al vrij oud.
is geopent in 2004.
dus wat je ermee opschiet om hem omhoog te trappen met zo'n onzinnege opmerking :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Smoothcrimineel
  • Laatst online: 18-11-2025
chucky666 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 19:25:
smoothcrimineel -> dit topic is al vrij oud.
is geopent in 2004.
dus wat je ermee opschiet om hem omhoog te trappen met zo'n onzinnege opmerking :?
ja sorry foutje ik heb er toch maar een topic van gemaakt. Daarom heb ik die tekst naar iets stoms ge edit. Had nie gehoven mss maarja

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tsja... een erg nutteloze kick dit... Daarom gaat deze maar op slot :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.