Toon posts:

Matrox Millennium P750

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe werkt de wijziging van de beeldschermresolutie instellingen.
Hij staat nu op 2400*600 maar bij wijziging gaan er twee schermen in het zwart.
Ik krijg nu bij TV en Ourlook vertekende beelden.
Bij voorbaat dank

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Via het matrox desktop proggie... Rechtsonderin naast het windowsklokje. Hoe heb je 1 en ander aangesloten. Op 2 poorten of via de dvi-naar 2x vga ?

Verwijderd

Topicstarter
Aangesloten op de kaart met twee uitgangen en een ervan wordt gesplits in twee. Alles werkt prima alleen de resolutie instelling kan ik niet kleiner zetten

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Kom je wel in het beeldschermeigenschappenmenu dan ?? Wat voor schermen is ook belangrijk. Misschien wil je buyiten specs draaien. TFT's zijn daar ziet zo dol op. Die res die jij in je TS noemt is welk een heel aparte res.
edit:
Matrox levert ook software bij waarmee je per pakket in kan stellen wat je wensen zijn. Misschien dat ie bij jou in een profiel ofzo zit waardoor je buiten dit pakket met gelockte eigenschappen zit. Check dus echt even die MAtroxsoftware.

[ Voor 101% gewijzigd door under-world op 23-12-2004 16:47 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hoe kunnen we je nu met zo weing info helpen :?

Wat voor schermen heb je aangesloten (en hoeveel in totaal, je lijkt er 3 te hebben, maar dat zeg je nergens), wat is hun native resolutie :?
Wat heb je allemaal zelf al gezocht :?
Wat heb je zelf geprobeerd :?

Zet dat eens op een rijtje, kom je er nog niet uit, dan kun je een topic openen, maar doe dat dan eens met volledige info (zie de link die ik hierboven geef voor meer info)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.