Toon posts:

Tweakers & Wish slechte combinatie??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik inbel met wish wil het best vaak gebeuren dat ik tweakers.net niet kan bezoeken. Na een keer of wat ingebeld te hebben kan het opeens wel. Het ligt dus niet aan m'n instellingen.

Het begon een half jaar geleden. Toen kon ik helemaal niet meer op tweakers komen en op sommige andere sites ook niet (zomaar van de ene op de andere dag, daarvoor ging alles perfect). Ik mailtjes verstuurd naar de helpdesk, maar geen reactie en ook geen verbetering. Nu kan ik soms wel en soms niet op tweakers komen...een lichte vooruitgang dus, maar nog steeds niets van de helpdesk gehoord. Hoezo klote service? :( Heeft iemand hier ervaring mee of tips om het op te lossen??

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heeft wel 's met een brakke proxy te maken, meer kan ik niet zeggen.

Verwijderd

Ja dat klopt als je WISH gratis hebt, de helpdesk weet dat al lang (ik heb ze daar 3 weken geleden ook al over gesproken). Met WISH Click&Dial gaat ie wel,maar......dat kost 70 piek per maand

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik vind het maar zwaar klote. Die helpdesk heeft op geen een van mijn 8 noodkreten gereageerd. Maar ik snap niet hoe die proxy's het nu flikken hoor. Ik zit nu ingebeld met wanadoo, want ik kon vanavond na 10 keer inbellen met wish alweer niet op tweakers komen, maar de snelheid is klote zeg. Dat is 1 pluspuntje voor wish, maar meer ook echt niet. Tijd om een bom onder dat kantoor te leggen geloof ik.