Toon posts:

Opengroupware installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

ik ben bezig met de installatie van Opengroupware. Aangezien ik niet zo heel veel ervaring heb met Linux, gaat het nog niet zo lukken. Ik heb wel een aantal how-to pagina's gevonden waar wat uitleg opstaat. Maar het blijft te vaag om het aan de praat te krijgen.
Ik heb Linux Fedora 3 geinstalleerd, en daar moet dus Opengroupware op gaan draaien.

Heeft iemand Opengroupware wel eens geinstalleerd, tips of een goede handleiding?

Elke hulp is welkom..... _/-\o_

Verwijderd

Als je naar zoekfunctie op Opengroupware.org gebruikt en zoekt op de term "install" vindt je voor de meeste gangbare distro's een installatie HOW-TO.

=edit=

Hier kun je ook nog wat info vinden.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 15:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:32:
Als je naar zoekfunctie op Opengroupware.org gebruikt en zoekt op de term "install" vindt je voor de meeste gangbare distro's een installatie HOW-TO.
jha.. dat weet ik, deze heb ik ook wel gevonden. Maar hier kwam ik dus niet uit. Heb deze handleiding gevolgt... maar deze is veel te miniem! Heb een wat uitgebreidere uitleg nodig!

• freggy
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
egroupware is een fork van phpgroupware, is dus toch vrij verschillend van opengroupware...

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:36:
[...]

jha.. dat weet ik, deze heb ik ook wel gevonden. Maar hier kwam ik dus niet uit. Heb deze handleiding gevolgt... maar deze is veel te miniem! Heb een wat uitgebreidere uitleg nodig!
Je zult toch echt een meer concreter probleem moeten hebben dan "ik kom er niet uit" en "ik snap de installatiehowto niet". Dit is niet de goede basis voor een topic in nos, het idee is dat je zelf dingen doet, en dan kun je met eventuele problemen hier een concrete vraag stellen, op deze manier aan het handje gehouden worden is niet de bedoeling, jij wil die software installeren, dan zul je zelf het meeste werk moeten doen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.