Beste tweakers,
Er zijn voor mijn pc (Windows XP SP2) en m'n laptop (ook Windows XP SP2) 4 updates beschikbaar. In totaal een paar MB, dus het zou met een 1Mbit ADSL verbinding zo binnen moeten zijn. Na uren en uren downloaden waren ze nog niet binnen! Ik pc en laptop opnieuw opstarten, weer dat mooie schildje + ! en maar weer downloaden. Ondertussen heeft ie al 330MB gedownload! Wat gaat hier fout? * _Brake_ snapt er helemaal niks meer van.
Handmatig downloaden heeft geen zin, pc/laptop rebooten heeft geen zin. Ik snap er niks meer van
Hebben meer mensen hier last van? Heb gezocht, maar kon niks vinden. Wel errug toevallig dat zowel pc en laptop dit dan doen of niet? Heeft iemand raad voor mij? 
Edit:
De bestanden en de grootte daarvan:
=====================================================================
328MB
Bij die laatste denk je, wacht gewoon nog even, maar als hij bij het getal is dat hij als totaal noemt, telt ie er doodleuk weer een 0.50 MB bij op en gaat verder met het balkje.
Hoe kan mijn apparatuur zich hier nou in verslikken
Het "gedownload aantal MB" én het "totaal te downloaden MB" verspringen gewoon gelijk bij 3 van de 4 updates. Het balkje zelf blijft volledig blauw (als in 100%)...
Er zijn voor mijn pc (Windows XP SP2) en m'n laptop (ook Windows XP SP2) 4 updates beschikbaar. In totaal een paar MB, dus het zou met een 1Mbit ADSL verbinding zo binnen moeten zijn. Na uren en uren downloaden waren ze nog niet binnen! Ik pc en laptop opnieuw opstarten, weer dat mooie schildje + ! en maar weer downloaden. Ondertussen heeft ie al 330MB gedownload! Wat gaat hier fout? * _Brake_ snapt er helemaal niks meer van.
Handmatig downloaden heeft geen zin, pc/laptop rebooten heeft geen zin. Ik snap er niks meer van
Edit:
De bestanden en de grootte daarvan:
Security Update for Windows XP (KB873339)
Typical download size: 334 KB, 1 minute

Security Update for Windows XP (KB885835)
Typical download size: 393 KB, 1 minute

328MB
Security Update for Windows XP (KB885836)
Typical download size: 342 KB, 1 minute

Cumulative Update for Outlook Express for Windows XP (KB887797)
Typical download size: 612 KB, 2 minutes

Bij die laatste denk je, wacht gewoon nog even, maar als hij bij het getal is dat hij als totaal noemt, telt ie er doodleuk weer een 0.50 MB bij op en gaat verder met het balkje.
Hoe kan mijn apparatuur zich hier nou in verslikken
Het "gedownload aantal MB" én het "totaal te downloaden MB" verspringen gewoon gelijk bij 3 van de 4 updates. Het balkje zelf blijft volledig blauw (als in 100%)...
[ Voor 58% gewijzigd door _Brake_ op 23-12-2004 15:39 . Reden: screenshots gemaakt ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4