Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik heb dus van de week een Qtek 9090 gekocht bij direqt.nl en ga nog van de week een GPS navigatiesysteem er voor aanschaffen bij deShop.nl. Totale kostenplaatje is € 1160,-.

Nou vind ik dit nogal een duur pakket en wil het dus goed laten verzekeren.

Vraag is alleen: waar kan dat ?

Ik heb nl met Actua gebeld en die zeggen dat alleen hun dealers verzekeringen afsluiten en dat hun dealers dat alleen doen voor producten die bij hen zijn afgenomen...

Wie weet waar ik terecht kan ?

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 16:54
Je kunt bij je inboedelverzekering een aanvullende kostbaarheden verzekering afsluiten, maar dat is geen garantie verlenging als je dat zoekt.
Dan gaat het om verlies en diefstal en dergelijke.
Kost maar een paar tientjes per jaar.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zou onder je inboedel verzekering moeten vallen maar als je gewoon zuinig met je spullen omgaat en erop let (dus niet in je auto laten) hoef je niet zoveel te vrezen. Ik begrijp trouwens niet waarom je geen losse GPS zou kopen zijn functioneler en goedkoper (met alle kaarten europa) Garmin Quest kijk maar op www.gps.nl
Tel al je verzekeringen maar eens gewoon op en zet het af tegen het risico en het belang, dan heb je er maar weinig nodig.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waarom wil je de PDA verzekeren :?

Je kent het principe van verzekeren immers: Gemiddeld verdient het verzekeringsbedrijf eraan en verlies jij er dus op. Het heeft dus alleen zin om te verzekeren als jij de aanschafkosten niet nog een keer kan opbrengen. Of wanneer je de pda in een gebied gebruikt waar het risico veel groter is dan waar andere mensen de pda gebruiken.

Zo is het bijvoorbeeld wel taktisch om je nieuwe <insert duur merk> fiets in Delft te verzekeren, maar vrij dom om dit in <insert afgelegen dorp> te doen.

• nl-x
Nou, ik wil hem dus wel verzekeren. Verzekering van dat soort dingen gaat denk ik obv een vaste prijs. Mijn pdatelefoon is wat aan de 'duurdere' kant waardoor ik relatief dus goedkoper verzeker.

En ik wil gewoon niet op een ochtend merken dat ik opnieuw 1260 kan gaan uitgeven.

• eltinio
  • Laatst online: 29-11 07:13
www.actua.nl dit bedrijf verzekerd losse producten zoals telefoons/pda's en nog meer.

je moet alleen wel binnen 7 dagen van aanschaf het formulier opgestuurd hebben

• nl-x
Bij Actua lees ik dat je alleen via een dealer kan verzekeren. En je moet je toestel daar ook hebben gekocht, bij die dealer.

• eltinio
  • Laatst online: 29-11 07:13
nl-x schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:49:
Bij Actua lees ik dat je alleen via een dealer kan verzekeren. En je moet je toestel daar ook hebben gekocht, bij die dealer.
heb in het verleden wel zaken met actua gedaan en toen kreeg ik na telefonisch contact te hebben gehad de papier thuis gestuurd.

probeer ze maar te bellen
Pagina: 1