Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:28
Mijn vader heeft gisteren bij de Aldi de volgende PDA / Navigatie gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://www.yakumo.de/grafik/produkte/pda/1033999_1.jpg
Hij heeft hem in de auto in zo'n zuignap carkit zitten, maar krijgt geen goede ontvangst. Hij heeft een Opel Combo Tour, jaartje oud. Zou dit een ruitprobleem kunnen zijn, k kan nergens vinden of die ruiten een coating hebben.. Voorruitverwarming heeft ie niet in ieder geval...

Als ik er een extra antenne bij koop, zou het dak dan een goede plek zijn om het op te bevestigen? Dus niet op het dak, maar onder het dak, tussen het plaatwerk, en de stoffen kap in het plafond...

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:36
Hey, da's gewoon een Mio 168! :P

Mijn schoonvader heeft er zo eentje, in zijn Citroën C5. Daar werkt het redelijk goed, en hij heeft wel een warmtewerende voorruit.

• Martijn
Fire69 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:44:

Mijn schoonvader heeft er zo eentje, in zijn Citroën C5. Daar werkt het redelijk goed, en hij heeft wel een warmtewerende voorruit.
Oh, hmm, het is idd de Mio, dit is de originele, Mio en Lifetec stickeren hem gewoon tot hun merk ;)... Maar ehm, weet iemand of Opel van die gekke ruiten heeft ? :P

Verwijderd

Dat heeft idd te maken met een speciale coating op de voorruit.
Als je een externe GPS ontvanger koopt kan je die best achter je achteruitkijkspiegel monteren, daar zit normaal geen coating.
Tussen het dak zal nog slechter gaan vrees ik...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 14:48 ]

Verwijderd

Op ww.pdashop.nl hebben ze hierover een topic. Zie http://www.pdashop.nl/support/3107/179.

• Martijn
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:47:
Tussen het dak zal nog slechter gaan vrees ik...
Ik dacht dat die straling juist wel door plaatmateriaal ging...

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 16:54
Fire69 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:44:

Bij de originele Mio 168 is een externe antenne meegeleverd, waarschijnlijk zijn die ook wel los verkrijgbaar.

Het is een MMCXa connector, die moet op de uitklapbare ontvanger onder een rubbertje zitten.

Succes!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Martijn
A-Tray schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:20:
[...]

Bij de originele Mio 168 is een externe antenne meegeleverd, waarschijnlijk zijn die ook wel los verkrijgbaar.

Het is een MMCXa connector, die moet op de uitklapbare ontvanger onder een rubbertje zitten.

Succes!
Zit er inderdaad onder, maar eens ergens bestellen... Wel shit, dacht ik een allinone product gevonden te hebben, moeten we alsnog met kabeltjes gaan kloten... ;)

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:49

Sabbi

je denkt aan mij.

Doet de gps het wel goed als je naast de auto staat?

• Martijn
Sabbi schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:34:
Doet de gps het wel goed als je naast de auto staat?
Ja, prima...
Pagina: 1