Hallo
sinds kort heeft t for telecom een strakke aanbieding voor ADSL namelijk:
TISCALI ADSL EXCLUSIEF
ALLEEN bij t for telecom: Tiscali ADSL exclusief; 2048/320 Kbit/s Gratis modem, geen aansluitkosten & geen datalimiet. Dubelle snelheid (2048 i.p.v. 1024) tot 2006!
Actieprijs: € 20,- (blijvend)
Maandelijkse kosten: € 20,-
Eenmalige kosten: € 0,-
Contractduur: 1 jaar
Doe Het Zelf Installatiepakket: € 0,-
Installatie door monteur: € 99,95 volledige installatie door Cable1
Modem: Prijs:
USB modem Gratis
Ethernet modem Gratis
Multi PC modem 70,-
Netwerk: tiscali Maximum downstream: 2048 Kbps Maximum upstream: 320 Kbps Datalimiet: fair use Kosten extra dataverkeer: € 0,- Servers Toegestaan: ja Netwerk Toegestaan: ja
Je ADSL't op het netwerk van Tiscali, en mijn vraag is nu; zijn er mensen die die abbo. hebben afgesloten of op het netwerk van Tiscali zitten, wat zijn jullie ervaringen hierover. 20 eurie voor ADSL, is geen geld, en ik loop me bijna af te vragen, wat is hier het adertje onder het gras ( oftewel, zijn er kleine letters ? ), hoe is het netwerk van Tiscali, en is het stabiel.
Ik zit nu zelf bij Xs4all, en geen verkeerd woord daarover
, maar ze zijn nogal behoorlijk duur en daarbij sponser ik liever niet meer de Firma KPN ( oftewel de firma list & bedrog
). OK helpdesk is zeer prof. maar als je die niet gebruikt omdat alles werkt, dan is het een dure hap. Xs4all heeft dan wel Newszilla als extratje, maar dat is ook niet meer wat het geweest is, en een payserver, kost ook geen moer meer, vanwege de lage dollar koers.
Ik weet uit ervaring dat de helpdesk van Tiscali behoorlijk slecht is, en dat als je problemen heb met je netwerk, dan heb je zelf ook een probleem, maar als alles werkt dan is er niks aan de hand. Hoor graag de ervaringen van jullie, want ik zit er sterk over te twijfelen om dit abbo te nemen. ADSL is al duur genoeg, en dit is wel een leuk prijsje
Hoor graag van jullie
Straydog
sinds kort heeft t for telecom een strakke aanbieding voor ADSL namelijk:
TISCALI ADSL EXCLUSIEF
ALLEEN bij t for telecom: Tiscali ADSL exclusief; 2048/320 Kbit/s Gratis modem, geen aansluitkosten & geen datalimiet. Dubelle snelheid (2048 i.p.v. 1024) tot 2006!
Actieprijs: € 20,- (blijvend)
Maandelijkse kosten: € 20,-
Eenmalige kosten: € 0,-
Contractduur: 1 jaar
Doe Het Zelf Installatiepakket: € 0,-
Installatie door monteur: € 99,95 volledige installatie door Cable1
Modem: Prijs:
USB modem Gratis
Ethernet modem Gratis
Multi PC modem 70,-
Netwerk: tiscali Maximum downstream: 2048 Kbps Maximum upstream: 320 Kbps Datalimiet: fair use Kosten extra dataverkeer: € 0,- Servers Toegestaan: ja Netwerk Toegestaan: ja
Je ADSL't op het netwerk van Tiscali, en mijn vraag is nu; zijn er mensen die die abbo. hebben afgesloten of op het netwerk van Tiscali zitten, wat zijn jullie ervaringen hierover. 20 eurie voor ADSL, is geen geld, en ik loop me bijna af te vragen, wat is hier het adertje onder het gras ( oftewel, zijn er kleine letters ? ), hoe is het netwerk van Tiscali, en is het stabiel.
Ik zit nu zelf bij Xs4all, en geen verkeerd woord daarover
Ik weet uit ervaring dat de helpdesk van Tiscali behoorlijk slecht is, en dat als je problemen heb met je netwerk, dan heb je zelf ook een probleem, maar als alles werkt dan is er niks aan de hand. Hoor graag de ervaringen van jullie, want ik zit er sterk over te twijfelen om dit abbo te nemen. ADSL is al duur genoeg, en dit is wel een leuk prijsje
Hoor graag van jullie
Straydog