Toon posts:

TISCALI ADSL EXCLUSIEF voor 20 euro, is het wat ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

sinds kort heeft t for telecom een strakke aanbieding voor ADSL namelijk:

TISCALI ADSL EXCLUSIEF

ALLEEN bij t for telecom: Tiscali ADSL exclusief; 2048/320 Kbit/s Gratis modem, geen aansluitkosten & geen datalimiet. Dubelle snelheid (2048 i.p.v. 1024) tot 2006!
Actieprijs: € 20,- (blijvend)
Maandelijkse kosten: € 20,-
Eenmalige kosten: € 0,-
Contractduur: 1 jaar
Doe Het Zelf Installatiepakket: € 0,-
Installatie door monteur: € 99,95 volledige installatie door Cable1

Modem: Prijs:
USB modem Gratis
Ethernet modem Gratis
Multi PC modem 70,-

Netwerk: tiscali Maximum downstream: 2048 Kbps Maximum upstream: 320 Kbps Datalimiet: fair use Kosten extra dataverkeer: € 0,- Servers Toegestaan: ja Netwerk Toegestaan: ja

Je ADSL't op het netwerk van Tiscali, en mijn vraag is nu; zijn er mensen die die abbo. hebben afgesloten of op het netwerk van Tiscali zitten, wat zijn jullie ervaringen hierover. 20 eurie voor ADSL, is geen geld, en ik loop me bijna af te vragen, wat is hier het adertje onder het gras ( oftewel, zijn er kleine letters ? ), hoe is het netwerk van Tiscali, en is het stabiel.

Ik zit nu zelf bij Xs4all, en geen verkeerd woord daarover ;) , maar ze zijn nogal behoorlijk duur en daarbij sponser ik liever niet meer de Firma KPN ( oftewel de firma list & bedrog O-) ). OK helpdesk is zeer prof. maar als je die niet gebruikt omdat alles werkt, dan is het een dure hap. Xs4all heeft dan wel Newszilla als extratje, maar dat is ook niet meer wat het geweest is, en een payserver, kost ook geen moer meer, vanwege de lage dollar koers. ;)

Ik weet uit ervaring dat de helpdesk van Tiscali behoorlijk slecht is, en dat als je problemen heb met je netwerk, dan heb je zelf ook een probleem, maar als alles werkt dan is er niks aan de hand. Hoor graag de ervaringen van jullie, want ik zit er sterk over te twijfelen om dit abbo te nemen. ADSL is al duur genoeg, en dit is wel een leuk prijsje :)

Hoor graag van jullie

Straydog

Verwijderd

ik heb begin december dit abo afgesloten
ik heb tot nu toe 1 brief van Tiscali gehad met de mededeling dat ze 22 december de lijn gaan omzetten
helaas was mijn vorige ADSL provider niet zo snel met afsluiten en is de lijn nu nog bezet door MyADSL

dit is natuurlijk een schitterende aanbieding en er zit geen addertje onder het gras voor zover ik heb kunnen zien
ik hoop alleen dat de kwaliteit van de lijn beter is dan bij MyADSL waar ik het afgelopen jaar mee heb moeten doen

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
offtopic:
eurie :X
euro !!!!!!

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• kris_112
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06-2024
Heb zelf bij tiscali (tijdelijk helaas) een 4096/640 verbinding en wat die snelheid betreft zit het wel goed. Ik kan vrijwel altijd met maximum snelheid down/uploaden. Helpdesk heb ik weinig ervaring mee. Verder ook weinig te klagen; vrijwel nooit storingen (2 keer storing bij tiscali in afgelopen 1 1/2 jaar). Tiscali heeft de laatste tijd wel meer acties die wel erg mooi lijken (gratis dubbele snelheid voor bestaande abonnee's tot eind maart), maar tot nu toe nog geen addertjes kunnen vinden.

Verwijderd

Ik heb al vanaf mei Tiscali Adsl Plus, is echt geweldig, ook omdat ze toen een actie hadden van:
Eenmalig 400,-- voor 18 maanden, en dan 49,95.
dus ik internet nu voor 22 euries p/maand voor 6130/736

Verwijderd

15 december aangevraagd, 27 december aangesloten, 30 december modem ontvangen, 2 januari opgeleverd
helaas lieten ze per email weten dat de lijn actief was en laat ik nu net geen internetverbinding hebben gehad om m'n email te checken |:(
gisteren uiteindelijk de boel geïnstalleerd en nu loopt het als een trein, lekkere snelheid, geen klachten tot zover :)

de aanbieding is verlengd tot eind deze week trouwens

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 21:17
Erg interessante aanbieding idd. Als vervanging voor mijn @home basis a 29,95 per maand.
Ik bespaar dan 10 euro per maand en heb meer als de dubbele snelheid. :)

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:28

Matjan

:D

Houd er bij Tiscali wel ff rekening mee dat de aansluitkosten en de modem eerst betaald moeten worden.... Dat is een bedrag van 143,95. Dit wordt automatisch afgeschrevenen als je je aan de actievoorwaarden houdt (rekening en dagafschrift bewaren en binnen 5 maanden opsturen), krijg je het bedrag binnen 6 weken teruggestort.....

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Verwijderd

Matjan schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:30:
Houd er bij Tiscali wel ff rekening mee dat de aansluitkosten en de modem eerst betaald moeten worden.... Dat is een bedrag van 143,95. Dit wordt automatisch afgeschrevenen als je je aan de actievoorwaarden houdt (rekening en dagafschrift bewaren en binnen 5 maanden opsturen), krijg je het bedrag binnen 6 weken teruggestort.....
Ik heb me ook aangemeld voor deze aktie en heb zaterdag de orderbevestiging binnen gekregen en inderdaad moet je goed opletten want anders loop je 143,95 mis.
Ik zit er eigelijk al weer aan te denken op het op te zeggen want ik hou niet zo van dit soort praktijken,tijdens de aanmelding wordt hier niks over gezegd en nu ineens wel met kleine lettertjes onderaan de brief :(

Verwijderd

Ikzelf heb in het studentenhuis een Compuserve 2048/1024 via Tiscali voor €35pm, sinds augustus. Tot op heden nog nooit storing gehad.
Upstream komt nooit boven de 700kbit uit maar dat hinderd niet.
Games speel ik niet, dus ping weet ik niet.

Had eerder XS4all maar dat was erg duur. Ook werden we regelmatig zonder waarschuwing afgesloten omdat iemand een virus had. Met 12 gebruikers wil dat wel eens gebeuren, maar als ze je dan niet de gelegenheid geven om het op te lossen, of even aangeven om welk virus (of welke virusactiviteit) het gaat wordt het snel vervelend.

Bij Compuserve wordt ook niet moeilijk gedaan over fair-use e.d.

Volgens abo wordt waarschijnlijk weer één via tiscali netwerk (hopen dat er tegen die tijd weer een mooie aanbieding is, bijv. speedlinq)

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 21:17
Ik vraag me wel af hoe het dan gaat na 2006. Halveren ze dan je snelheid ofzo?
Maarja als het te langzaam wordt dan kan je altijd opzeggen lijkt me.

• Bep De Bouwer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2025
Iemand ervaringen met news-groups van Tiscali?

Verwijderd

De helpdesk van Tiscali is in iedergeval waardeloos,ik wil informatie over hoe het kan dat tijdens de aanmelding niks wordt geschreven over het "voorschieten van aansluitkosten"en na de aanmelding ineens in een brief staat dat je 143,95€ moet betalen die je daarna zelf weer terug moet vragen door eerst een bon uit te printen en dan op te sturen.

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
Wij hebben de tiscali family vorig jaar afgesloten ik meende 2048Kbps werkt perfect die kost ons 39,95 per maand, sind september een verhoging gehad van Tiscali een verdrievoudiging naar 6000 nog wat Kbps tot eind maart mss laten ze het wel zo...who knows! Ik vind Tiscali perfect. En de klantenservice zelf ken ik niet, wel de technische dienst die vind ik erg vriendelijk en betrouwbaar...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:34:
De helpdesk van Tiscali is in iedergeval waardeloos,ik wil informatie over hoe het kan dat tijdens de aanmelding niks wordt geschreven over het "voorschieten van aansluitkosten"en na de aanmelding ineens in een brief staat dat je 143,95€ moet betalen die je daarna zelf weer terug moet vragen door eerst een bon uit te printen en dan op te sturen.
http://web.tiscali.nl/ser...icle/hhelpabon/388877.htm

stond blijkbaar in de actievoorwaarden

Verwijderd

Niet bij tfortelecom waar deze actie geldig is,pas als je akkoord gaat komen de voorwaarden te voorschijn.

Verwijderd

Ik heb ongeveer 1 1/2 jaar Tiscali 2048/320 en het werkt super.
Ik heb altijd bijna de volle down en upload snelheid.
2 keer heeft mijn verbinding er uit gelegen voor een paar minuten dus de helpdesk heb ik nooit hoeven te bellen.
Heb daarvoor 4 jaar bij @home een abonnement gehad en had veel problemen, Tiscali was en is een hele verademing.

Verwijderd

Ik heb nu de verbinding (met dubbelesnelheid) die hier boven staat.
Ik download nu wel redelijk snel met 238kb/s en upload met 35kb/s.
Toen de verdubbeling van de snelheid nog niet ingevoerd was downloade ik meestal met zo'n 85kb/s en uploade met 25kb/s.
Je moet er overgens wel rekening mee houden dat je bij Tiscali een datalimiet van maar 2Gb
hebt en dat als je hier overheen gaat je best flink wat moet bij betalen.
Je kan dit datalimiet overgens voor 2 of 3 euro per maand extra afkopen.
Verder is de helpdesk van Tiscali inderdaad slecht.
Ik had laatst wat problemen met m'n modem.
Heb toen in totaal 3 uur aan de telefoon gehangen en het probleem was dat VCI op 35 stond inplaats van 34 (Hoe dit kwam is nog steeds een raadsel)
Over de newsservers weet ik niets.
Heb 1 keer geprobeert ze te gebruiken maar het lukte niet en heb me er toen niet verder in verdiept omdat bittorrent voor mij goed genoeg werkt.
Verder heb ik nog nooit last gehad van een netwerk dat plat lag en dat was bij Wanadoo wel anders :r
Verder was er een raar probleem een jaar geleden en dat was dat onze emails soms wel 2 tot 3 dagen later pas aankwamen bij de mensen waar wij ze naar verstuurden.
Soms gebeurde het ook dat wij emails van anderen pas 2 of 3 dagen later ontvingen.
Dit probleem is nu wel opgelost gelukkig :)

Verwijderd

Heb sinds vandaag ook Tiscali. Ik dacht dat het allemaal zonder datalimiet was bij tiscali??

En niet 2 GB....

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

en werkt omega.tiscali.nl nog als newsserver? is het een nieuwsserver waar je moet inloggen?

• A-380
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-02 14:40
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:27:
Heb sinds vandaag ook Tiscali. Ik dacht dat het allemaal zonder datalimiet was bij tiscali??

En niet 2 GB....

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

en werkt omega.tiscali.nl nog als newsserver? is het een nieuwsserver waar je moet inloggen?
Nee de nieuwe abonnementen (dubbele snelheid!) zijn zonder datalimiet. Ze gebruiken fair use policy.

Gister abonnement geactiveerd. Werkte eerst niet, maar na 20 min met helpdesk te hebben gebeld (normale gesprekskosten!) werkte het als een zonnetje.

Toen nog probleem om mijn draadloze router te installeren, aangezien de modem als router functie was ingesteld. Maar via verschillende fora toch tot een oplossing gekomen en nu draadloos met 1 computer en 2 laptops. (ow ja, en de buurman :) )

Snelheid is prima. 239 kb/s down en 39 kb/s up. Werkt prima zo. Ben wel benieuwd of ze echt de snelheid gaan verlagen.

Macbook 1.83 Intel Core Duo, 2 gb mem

Pagina: 1