[Notes/Outlook] .nsf naar .pst

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Goedemiddag,

Ik zit met een probleempje. Een klant van me wil zijn Lotus Notes archief (.nsf) graag openen in Outlook. Nu heb ik gezocht op GoT en Google, en er zijn verschillende oplossingen, maar niet degene die ik zoek.

Er zijn diverse tooltjes, plugins en connectors te krijgen om een .nsf te converteren naar .pst, echter het lijkt dat deze allemaal Notes zelf nodig hebben, en het enige wat ik heb is het .nsf bestand en Outlook 2003. Lotus Notes is niet aanwezig, en ik kan hier ook niet zo snel aan komen.

Heeft iemand hier ooit een oplossing voor gevonden? Dus een Stand-alone convertor, of een manier waarop dit anders uit te voeren is? Alvast hartelijk bedankt!

By each crime and every kindness, we birth our future

• JHMvP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-04 13:40

JHMvP

Veritas logica est

Kan alleen in combinatie met Lotus Notes, trial downloadbaar op bijvoorbeeld http://www14.software.ibm...P=&s=&pf=Windows+2000&dt=

AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***

• Wilke
  • Laatst online: 22:14
Freggel_United schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:54:
Ik zit met een probleempje. Een klant van me wil zijn Lotus Notes archief (.nsf) graag openen in Outlook. Nu heb ik gezocht op GoT en Google, en er zijn verschillende oplossingen, maar niet degene die ik zoek.
Welke oplossingen heb je dan tot nu toe gevonden? De reden waarom ze niet voldeden heb je inderdaad genoemd, maar op deze manier kun je verwachten dat mensen met dezelfde dingen aan komen zetten die je zelf ook al had gevonden.

Ik heb helaas geen idee of er stand-alone tools zijn die dit kunnen.

offtopic:
Tja, dit is dus wat ze bedoelen met 'Vendor lock-in'.

[ Voor 6% gewijzigd door Wilke op 23-12-2004 14:05 ]

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Niet dat ik weet. Ben zelf ook ooit eens op zoek geweest naar een convertor, maar stuitte tegen dezelfde randvoorwaarden. Er zit niets anders op om Lotus Notes te installeren en op die manier de conversie te doen...

• Freggel_United
  • Laatst online: 01-07-2025
Ik heb net het tooltje XitNotes gevonden Deze is afhankelijk van de .dll's van Notes, maar na het installeren van de trailversie van Notes werkte het tooltje. Converteren gaat nu, echter, omdat het een demo is de functionaliteit beperkt, en staat er een hoop onzin door de mail heen.

De klant is akkoort met de prijs voor een licentie, dus ik ben ook weer blij... iedereen bedankt!

By each crime and every kindness, we birth our future