Promise Ultra 133 TX2 & Clean Windows XP Install

Pagina: 1
Acties:

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:25
Ik heb gisteravond alle Promise Ultra 133 TX2 topics doorgenomen.

Even een vraagje (kan het namelijk nergens precies vinden):

Binnenkort wil ik Windows XP opnieuw installeren, weet iemand op ik die Ultra 133 TX2 dan ook aan de praat krijg zonder de driver diskette? Ik heb namelijk me diskette station uit me PC gehaald (want daar zitten me extra HDD nu). Ik heb de driver diskette wel meteen op een CD-ROM gebrand. Ik heb ook al gelezen dat je de controller moest verwijderen, ik hoop niet dat dat zo is. De HDD waar Windows XP op moet komen zit op me onboard controller.

Wie weet dit precies?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 11:41

Turkish

zhé germans

Drivers van de Promise slipstreamen in je windows XP cd ;)

dan word je controller gewoon tijdens de setup herkend :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:49
Hang je HD aan je normale IDE-controller, installeer Windows, installeer de Promise driver en hang de HD aan de Promise controller.

/edit: Lees je bericht nogmaals, en zie dat je de HD waar XP op komt helemaal niet aan de Promise controller wilt hangen ? Dan is er helemaal niets aan de hand. Gewoon Windows installeren, drivertje downloaden en die dan in Windows installeren. 't Gedoe met diskkettes geldt alleen als je Windows wilt installeren op een schijf die op dat moment aan de Promise controller hangt, dan moet je dus de driver aan het begin van de setup laden m.b.v. een diskette en F6.

[ Voor 65% gewijzigd door Nielson op 23-12-2004 14:07 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Bovenstaande suggesties staan overigens ook in de FAQ van dit subforum ;)
Hoe installeer ik Windows op een schijf aan een externe controller?