Toon posts:

bios has no flash information available

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Als ik de bios van een oude computer probeer te flashen die ik laatst gekregen heb, dan krijg ik de volgende foutmelding.

bios has no flash information available

Ik heb een mobo met A7A133 volgens mij (was erg lastig om te vinden overigens, ook met Sandra)

Dus haal ik de bios van de site van m'n mobo fabrikant:

http://www.asus.com.tw/su...elName=A7A133&Type=Latest

Ik gebruik dan ook de flashutility die daar op de site staat. Het lukt overigens ook niet met Afudos

Verder heb ik ook een proggie gebruikt om m'n bios te achterhalen en die heeft het over een Phoenix bios, maar die site van phoenix is 404.

Wat ik ook graag zou willen weten is of ik niet ook met Award kan flashen, of gaat er dan iets mis als ik dat doe?

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 13:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Was dat soms een stomme vraag ofzo dat er geen reacties volgen? Als dat zo is, excuses, ik doe dit ook niet iedere dag moet je weten.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:40

The Third Man

The Third Jellyfish

Je moet die aflash221.zip hebben, heb je ook de handleiding uit dat zipje gevolgd? Is het BIOS wel ingesteld (indien van toepassing) dat hij geupdate mag worden?

Kicken (zelf opnieuw reageren omdat er niet gereageerd wordt door anderen) is niet binnen 24h na de laatste reactie toegestaan, geduld is een schone zaak.

Verwijderd

als het niet met het asus flashprogramma lukt, kan je ook eens uniflash proberen...