Toon posts:

[PHP] Banner systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een script wat het volgende kan doen:

Normaal wanneer je een banner ruilt met een andere partij ben je zelf altijd aan het kl**ten om jouw eigen banner te updaten, dus een nieuwe maken en uploaden, daarnaast zitje dus ook altijd vast aan 1 banner die een paar dagen of net zolang als dat je hem laat staan getoond wordt op die website.

Nu zoek ik een banner manager die bv ieder uur een andere image ter beschikking stelt om getoond te worden op de andere partij zijn website zonder dat diegene daarvoor ingewikkelde code's hoeft toetevoegen.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:12

Tys

Requests, die zijn niet toegestaan. (?)

Maar Google heeft zat ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Tys op 23-12-2004 13:23 ]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik zou zeggen geef dan andere partij een PHP scriptje dat zich voordoet als plaatje van jouw eigen webspace een dynamisch plaatje inlaadt. Je kunt kijken naar wat mogelijkheden om plaatjes te bewerken met GD. Of simpelweg een 10-tal banners maken en het scriptje bij de andere partij random een van deze 10 in laten lezen...
De mogelijkheden zijn eindeloos :)

Regeren is vooruitschuiven

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zie P&W FAQ - Scriptrequests :) Script requests staan we niet toe; in Programming & Webscripting maken we alles zelf :)

Wil je een kant en klaar script, dan kan je eens kijken op sites als www.hotscripts.com

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.