Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
Met Epson Photoquicker tesamen met Epson photostarter kan je dit simpel voor elkaar krijgen volgens mij.
Volgens mij moet een scriptje of batch-file genoeg zijn, maar aangezien ik daar geen verstand van heb, vraag ik hier om raad...
Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
offtopic:
(WSH/VB) script zou kunnen ja als je een applicatie kan koppelen aan het event van een nieuwe kaart in de lezer. Moet je wel zelf bouwen (al helpen we graag als je vastloopt). Dat valt gezien je ervaring ermee blijkbaar af als je het niet wilt leren en kom je toch bij een (betaald of freeware/os) programma terecht. Klopt ook wel want je vraagt het in SA en dat is niet echt bedoeld voor programmeerhulp
(WSH/VB) script zou kunnen ja als je een applicatie kan koppelen aan het event van een nieuwe kaart in de lezer. Moet je wel zelf bouwen (al helpen we graag als je vastloopt). Dat valt gezien je ervaring ermee blijkbaar af als je het niet wilt leren en kom je toch bij een (betaald of freeware/os) programma terecht. Klopt ook wel want je vraagt het in SA en dat is niet echt bedoeld voor programmeerhulp
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
En zou het mogelijk zijn de foto's telkens weer in een submap met juiste tijd en datum te plaatsen?
Als je de properties opvraagt van je card reader station (dus in My Computer) heb je een tab autoplay, daar kan je kiezen voor picture en dan voor Copy all the files to the computer. Is dat wat je zoekt? Ik ga nu van Windows XP SP2 uit.
Pagina: 1