|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
en hoezo uitgepakt? gedownload bedoel je... ?
wat voor file is het? hoe groot is die file?
Wat voor cdtje is het? VCD? MP3? Gewone muziek? Bestanden? Mixed? Etc??????
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
je kan ook even naar je cd-r dealer fietsen en een grotere cd kopen.
je heb ook cd's die je aan 2 kanten kan beschrijven
[ Voor 16% gewijzigd door LoeiOrdinair op 23-12-2004 13:15 ]
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Heb een .rar gedownload.. uitgepakt.. daar zitten 25 .mp3 bestanden in.jonggoud.nl schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:06:
Een paar files weglaten??
Wat voor cdtje is het? VCD? MP3? Gewone muziek? Bestanden? Mixed? Etc??????
Die wil ik met Nero branden als Audio.. maar dat gaat dus niet.
Nummers weglaten kan ook niet, het is een Live CD..
Hier heb ik ook aan zitten denken.. maar 1: is 6 min. overburn niet teveel?! en 2: 90 min. CD's worden volgens mij heel slecht gelezen..limoentje schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:08:
Overburnen op een 90min discje?
[ Voor 26% gewijzigd door gangsterjoey op 23-12-2004 13:11 ]
|| Specs ||
Verwijderd
Je zou evt. nog een 100 min. cd kunnen proberen, maar die zijn moeilijk te krijgen en worden weinig tot niet ondersteund door branders en cd-spelers...
Wat ook nog een heel klein beetje helpt is de pause tussen 2 nummers op 0 seconden zetten. Scheelt ook weer een minuut.
/Edit en smooth edit was me precies 2 seconden voor
[ Voor 17% gewijzigd door leuk_he op 23-12-2004 13:16 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Dit heb ik ook ammel al gedaan.. maar helpt niet!leuk_he schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:15:
Muziek sneller maken
Wat ook nog een heel klein beetje helpt is de pause tussen 2 nummers op 0 seconden zetten. Scheelt ook weer een minuut.
/Edit en smooth edit was me precies 2 seconden voor
Is er geen programmaatje waar ik die nummers íets mee kan shrinken ofzo?
|| Specs ||
De enige manier zou zijn pauzes aan het begin en eind wegknippen als die er al inzitten... dan moet je iets als CoolEdit hebben en die wave-bestanden editten.gangsterjoey schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:29:
[...]
Dit heb ik ook ammel al gedaan.. maar helpt niet!
Is er geen programmaatje waar ik die nummers íets mee kan shrinken ofzo?
Saved by the buoyancy of citrus
Grappig dat je dit noemt. Ik heb eens een dance cd van 76 minuten tot 74 minuten ingekort omdat ik geen 80 minuten cd's meer op de plank had staan. Gewoon even met cooledit een stukje er tussen uit gehaald. Met dance is dit goed te doen en was het onhoorbaar. Maar op een live cd zal dit wel niet lukken.Cyphax schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:31:
[...]
De enige manier zou zijn pauzes aan het begin en eind wegknippen als die er al inzitten... dan moet je iets als CoolEdit hebben en die wave-bestanden editten.
Je kunt je muziek (met b.v. cooledit) iets sneller afdraaien (maar teveel hoor je) , en een paar minuten overburnen met Nero, en een korte lead-in schrijven, maar je hebt zoveel nodig.....Cyphax schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:31:
De enige manier zou zijn pauzes aan het begin en eind wegknippen als die er al inzitten... dan moet je iets als CoolEdit hebben en die wave-bestanden editten.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.