Ik ben Unreal Tournament en Quake een beetje beu. Ik zoek een goed en cool alternatief alla genoemde games die je ook lekker op het net kan spelen.
Suggesties?
Suggesties?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Verwijderd
Helemaal mee eens, ik speel dit spel al een paar jaar op LAN's en het is gewoon zelfs nu nog supervet...Shogo:MAD
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik heb AvP (niet gold versie) gehad maar die had nogal veel bugs met het geluid enzo. Het spel zelf was echter best vet (vooral de alien). Het liep alleen erg snel (vooral de predator). Hoe is het multiplayer? Hebben alle drie de rassen evenveel kans of is er één met een gigantisch voordeel? Wordt het ook nog veel gespeeld over internet?Op donderdag 04 januari 2001 15:28 schreef onda het volgende:
Of:
Aliens -vs- Predator GOLD!!!
Ook heeeel stoer.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
ja da was wel grappig jaOp donderdag 04 januari 2001 14:20 schreef deviln het volgende:
Serious Sam!!
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Verwijderd
Helaas is de predator in z'n eentje genoeg weerstand voor een x-aantal tegenstanders. Hij loopt ook met gemak door 2 proxy-mines van de marine zonder dood te gaan. Ik speel zelf meestal de alien en probeer dan met een mede-alien zo'n predator te pakken, maar het blijft lastig. Een speer en je bent dood. Verder kan een goede marinier best een goede kans maken, maar de meeste zijn helaas (voor hun) niet geweldig tegen de sterke predator en de snelle alien. Toch is het op een LAN met wat vrienden heel leuk om te spelen.Op donderdag 04 januari 2001 16:50 schreef Morphs het volgende:
[..]
Ik heb AvP (niet gold versie) gehad maar die had nogal veel bugs met het geluid enzo. Het spel zelf was echter best vet (vooral de alien). Het liep alleen erg snel (vooral de predator). Hoe is het multiplayer? Hebben alle drie de rassen evenveel kans of is er één met een gigantisch voordeel? Wordt het ook nog veel gespeeld over internet?
?????? HALF-LIFE = HET SPEL DER SPELLEN!Op donderdag 04 januari 2001 15:29 schreef onda het volgende:
Ennuh, begin alstjeblieft niet aan Half-Life dat pruts spel. Dat heeft mij nog geen 10min kunnen boeien.
Verwijderd
Verwijderd
PreciesOp vrijdag 12 januari 2001 17:55 schreef Rancor1984 het volgende:
[..]
?????? HALF-LIFE = HET SPEL DER SPELLEN!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq