Ik heb hier een SBLive 5.1 die onder ME prima werkte, maar onder XP krijg ik hem niet geinstalleerd. Ik krijg steeds de volgende foutmelding als ik de drivers wil installeren:
Er is een probleem met de installatie van deze hardware:
Multimedia-audiocontroller
Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat
De gegevens zijn ongeldig.
Bij het begin van het installeren detecteert WinXP trouwens wel correct dat het een SBLive is, Hij detecteert hem dan dus als SBLive! WDM reeks oid, maar aan het eind van de installatie geeft hij bovenstaande error. Hierna probeert hij ook nog de gamepoort te installeren, maar hierbij geeft hij dezelfde error.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd:
-in ander PCI slot gestopt
-heeel veel verschillende drivers (oa de kX audio driver, via GoT gevonden en de drivers die op de CD stonden die erbij zat)
-search gebruikt om tot een oplossing te komen, maar behalve een zooi drivers die ook niet bleken te werken weinig nuttigs gevonden
Relevante gegevens systeem:
-Abit KG7-RAID
-WinXP Professional (geen SP2 geinstalleerd)
En om een andere windows te installeren vind ik ook geen optie, dan koop ik wel een andere soundblaster ofzo
Dus weet iemand iets wat ik nog kan proberen om hem aan de praat te krijgen?
Er is een probleem met de installatie van deze hardware:
Multimedia-audiocontroller
Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat
De gegevens zijn ongeldig.
Bij het begin van het installeren detecteert WinXP trouwens wel correct dat het een SBLive is, Hij detecteert hem dan dus als SBLive! WDM reeks oid, maar aan het eind van de installatie geeft hij bovenstaande error. Hierna probeert hij ook nog de gamepoort te installeren, maar hierbij geeft hij dezelfde error.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd:
-in ander PCI slot gestopt
-heeel veel verschillende drivers (oa de kX audio driver, via GoT gevonden en de drivers die op de CD stonden die erbij zat)
-search gebruikt om tot een oplossing te komen, maar behalve een zooi drivers die ook niet bleken te werken weinig nuttigs gevonden
Relevante gegevens systeem:
-Abit KG7-RAID
-WinXP Professional (geen SP2 geinstalleerd)
En om een andere windows te installeren vind ik ook geen optie, dan koop ik wel een andere soundblaster ofzo
Dus weet iemand iets wat ik nog kan proberen om hem aan de praat te krijgen?