Ik heb ge intresseerd in dit aanbod van easy2go http://www.easy2go.nl/reseller.html
Nu vroge ik me af of iemand ervaring heeft met deze hoster ??
Nu vroge ik me af of iemand ervaring heeft met deze hoster ??
Verwijderd
Is wel logisch.. Op die server in de US staan hun virt. hostingspakketten. DOordat die server in de US staat kunnen ze "onbeperkt" dataverkeer aanbieden..Op donderdag 04 januari 2001 15:23 schreef HPC het volgende:
Ziet er wel goed uit.
Alleen staat er:
onbeperkt dataverkeer
Dit bestaat gewoonweg niet. Dat zou dus voor mij een heeel groot - punt zijn. Verder vind ik het een beetje vaag dat er niet wordt uitgelegd, hoe je die accounts moet opdelene. Moet jij dit doen, of moet je dan toch hun inschakelen e.d. Zulke dingen zou ik van te voren graag willen weten.
Verder staat de server wel in Bridgeton in de VS (staat Missouri)
Dan staat bij colocation dit:
Bij Easy2Go! is het ook mogelijk uw eigen computer in ons datacentrum te plaatsen. Wij sluiten uw computer aan op de Amsterdam Internet Exchange locatie met een 155 Mb/ s glasvezelerbinding. U kunt uw computer dan op afstand beheren.
Beetje vaag niet, hun server staat in de VS en hun datacentrum in Ned??
Verwijderd
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Verwijderd
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Maar die zgn vriend heeft wel wat redelijk verbinding liggen, er zijn redelijk wat hosters die gewoon daar een servertje hebben staan. [zoals Grafix IS. Net zoals het geval is bij WideXS.Op vrijdag 05 januari 2001 22:09 schreef Dutchman! het volgende:
Onze vriend bevelander zit gewoon bij Interxion in Amsterdam, die heeft niet eens een eigen NOC.
Ik vind dat Bevelander die "bluf" prijs van de eeuw moet hebben (in de telegraaf zeggen dat je zoveel domeinnamen heb geregt en uit statistieken blijkt fat het niet klopt)Op vrijdag 05 januari 2001 22:27 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Maar die zgn vriend heeft wel wat redelijk verbinding liggen, er zijn redelijk wat hosters die gewoon daar een servertje hebben staan. [zoals Grafix IS. Net zoals het geval is bij WideXS.
[BTW: ikecht op Bevelander, net zoals op Ben Woldring]