Toon posts:

Easy2go ervaringen ??

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ge intresseerd in dit aanbod van easy2go http://www.easy2go.nl/reseller.html
Nu vroge ik me af of iemand ervaring heeft met deze hoster ??

Verwijderd

Ziet er wel goed uit.
Alleen staat er:
onbeperkt dataverkeer

Dit bestaat gewoonweg niet. Dat zou dus voor mij een heeel groot - punt zijn. Verder vind ik het een beetje vaag dat er niet wordt uitgelegd, hoe je die accounts moet opdelene. Moet jij dit doen, of moet je dan toch hun inschakelen e.d. Zulke dingen zou ik van te voren graag willen weten.

Verder staat de server wel in Bridgeton in de VS (staat Missouri)

Dan staat bij colocation dit:

Bij Easy2Go! is het ook mogelijk uw eigen computer in ons datacentrum te plaatsen. Wij sluiten uw computer aan op de Amsterdam Internet Exchange locatie met een 155 Mb/ s glasvezelerbinding. U kunt uw computer dan op afstand beheren.

Beetje vaag niet, hun server staat in de VS en hun datacentrum in Ned??

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op donderdag 04 januari 2001 15:23 schreef HPC het volgende:
Ziet er wel goed uit.
Alleen staat er:
onbeperkt dataverkeer

Dit bestaat gewoonweg niet. Dat zou dus voor mij een heeel groot - punt zijn. Verder vind ik het een beetje vaag dat er niet wordt uitgelegd, hoe je die accounts moet opdelene. Moet jij dit doen, of moet je dan toch hun inschakelen e.d. Zulke dingen zou ik van te voren graag willen weten.

Verder staat de server wel in Bridgeton in de VS (staat Missouri)

Dan staat bij colocation dit:

Bij Easy2Go! is het ook mogelijk uw eigen computer in ons datacentrum te plaatsen. Wij sluiten uw computer aan op de Amsterdam Internet Exchange locatie met een 155 Mb/ s glasvezelerbinding. U kunt uw computer dan op afstand beheren.

Beetje vaag niet, hun server staat in de VS en hun datacentrum in Ned??
Is wel logisch.. Op die server in de US staan hun virt. hostingspakketten. DOordat die server in de US staat kunnen ze "onbeperkt" dataverkeer aanbieden..
Bij het plaatsen van een eigen server gelden hele andere regels en zo zul je waarschijnlijk ook wel niet "onbeperkt" dataverkeer krijgen..

ps. heb de site niet bekeken ofzo..

Verwijderd

Zou kunnen, toch wel raar. Maareh onbeperkt dataverkeer bestaat toch nooit??
Indien wel, dan ga ik daar snel een account openen en dan eens kijken of ze hem gaan sluiten als ie heel veel data trekt.

(ken namelijk wel mensen met heel veel plaatjes) :):)

[EDIT]
Alweer een typo :(

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 16:25
onbeperkt dataverkeer kan wel met een huurlijn (maar dan betaal je 1000 piek per maand voor een 128 kbit lijntje (ja das maar 16KB))

[edit 128/8 = 8 uuuh 16]

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Als je een dikke 622Mbit lijn hebt liggen
kun je best onbeperkt dataverkeer aanbieden.

Onze vriend Bevelander biedt dit sinds
enige tijd ook aan :o

Verwijderd

Och waarom niet, dataverkeer is toch voor niks..

Nadenken mensen!

Op je eigen netwerk betaal je niks voor het dataverkeer (maar heb je wel het onderhoudt) maar zo gauw je over de lijn van een telco oid gaat moet je dokken per Mbit die je verstookt.

Dus als je 622Mbit hebt om te verstoken in de maand, je zou niemand knijpen (want dat is dan de truc die ze gebruiken) je hebt genoeg 'leuke' klanten en je 622Mbit word constant flink gebruikt 500Mbit betaal je in het gunstigste geval Fl. 1.500.000,- voor datatraffic.

Hehehe... toch maar geen onbeperkt datatraffic he? Of je moet natuurlijk meer als 500.000 klanten hebben dan kun je het wel aanbieden met die verbinding :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een faxje naar ze gestuurd met een zooi vragen want ik vind het aardig vaag.

Maar dus niemand heeft hier ervaring met hosten bij Easy2go

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 16:25
Onze vriend bevelander zit gewoon bij Interxion in Amsterdam, die heeft niet eens een eigen NOC.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 22:09 schreef Dutchman! het volgende:
Onze vriend bevelander zit gewoon bij Interxion in Amsterdam, die heeft niet eens een eigen NOC.
Maar die zgn vriend heeft wel wat redelijk verbinding liggen, er zijn redelijk wat hosters die gewoon daar een servertje hebben staan. [zoals Grafix IS. Net zoals het geval is bij WideXS.
[BTW: ik :r echt op Bevelander, net zoals op Ben Woldring]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 januari 2001 22:27 schreef FlameHeaD het volgende:

[..]
Maar die zgn vriend heeft wel wat redelijk verbinding liggen, er zijn redelijk wat hosters die gewoon daar een servertje hebben staan. [zoals Grafix IS. Net zoals het geval is bij WideXS.
[BTW: ik :r echt op Bevelander, net zoals op Ben Woldring]
Ik vind dat Bevelander die "bluf" prijs van de eeuw moet hebben (in de telegraaf zeggen dat je zoveel domeinnamen heb geregt en uit statistieken blijkt fat het niet klopt)
Pagina: 1