Asus s-presso nou leverbaar of niet?

Pagina: 1
Acties:

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Topicstarter
Ik wil een HTPC gaan kopen en vind de Asus s-presso 111 (die met touchscreen) erg vet.
Alleen lijkt het wel of niemand die dingen kan leveren terwijl er toch al wel mensen zijn die 'm thuis hebben staan.

Ook in duitsland zijn ze niet te koop, maar... (nu komt het).... toen ik een paar weken terug keek op www.mindfactory.de zag ik weldegelijk daar de s-presso 111 tussen staan terwijl ie nu van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.

Heb ik iets gemist (zijn ze misschien terug gehaald ofzo) of ben ik nou echt zo scheel? :/

Ik heb verschillende webshops al gemailt maar iedereen meld dat de s-presso 111 een onbekende levertijd heeft.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Klopt. Mijn distri zit al 2 maanden op de eerste levering te wachten.... Mooie paper launch van meneer asus dus.... :)

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Topicstarter
dominator schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:03:
Klopt. Mijn distri zit al 2 maanden op de eerste levering te wachten.... Mooie paper launch van meneer asus dus.... :)
(scheldkanonade) nah...das lekker....
Er is zeker nog niks bekent qua levertijd?

Ik wilde begin volgende week naar Duitsland rijden om daar een fijn systeempje te halen...
Ik vrees dat ik dan maar een andere Barebone moet kopen, iemand suggesties?

update: Afgelopen maandag naar de mycom gereden om maar eens navraag te doen... De verkoper wist me te vertellen dat de P111 "op de boot" stonden en dat ze halverwege Januari 2005 verwacht werden.

..........ff wachten!!........

[ Voor 20% gewijzigd door nowell op 29-12-2004 16:50 ]