Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11 10:06
Ik heb een Nokia 6230 en iedereen kent het bluejacken wel. Via een visite kaartje kan je dus een stukje text versturen. Maar in het spelletje beachrally kan je ook gewoon chatten over bluetooth. Dat is dus leuk als je vrienden ook een 6230 hebben maar die hebben ze dus niet. Wel een SE k700i (best geil ding).

Ik vroeg me dus af of er geen algemeen bluetoot chat app is. De search en google hebben me nog niet geholpen dus ik hoopt jullie wel.

Ik heb al wel een bluetooth programma gevonden voor pda
Klik hier voor de link

[ Voor 15% gewijzigd door BLN op 23-12-2004 11:57 ]

If it ain't broken, don't fix it

• BLN
is er al iemand die iets weet? (laat staan mn post heeft gelezen :9 )

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 12:28

dawuss

gadgeteer

Ik weet in ieder geval wel dat er voor lang niet elke telefoon een BlueTooth JAVA API is. Dat is namelijk een eerste vereiste voor een dergelijk stukje software. Vervolgens moet je een app schrijven voor iedere verschillende API van iedere fabrikant (die uberhaupt in zo'n interface voorziet).
Als je dat eenmaal hebt gedaan is het simpel: een eenvoudig protocolletje, en een leuke interface eromheen en je bent klaar, maar zo eenvoudig is het allemaal nog niet :)
Ik ken iig geen midlet die zo iets al doet :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:48

Whuzz

Dodgeball!

Dus will zitten chatten op een onhandig klein toetsenbordje met iemand die nog geen 10 meter bij je vandaan zit :?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Whuzz schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 10:05:
Dus will zitten chatten op een onhandig klein toetsenbordje met iemand die nog geen 10 meter bij je vandaan zit :?
Kan op school best leuk zijn :)

• BLN
Inderdaad, of tijdens een vergadering dat je iemand anders aan wil schieten die aan de andere kant van de tafel zit of in de aula van de school(bluetooth haalt in open lucht een ruime 10 meter en dat is behoorlijk veel hoor). Het zou gewoon heel practisch zijn.

Pagina: 1