MSI K7t266 Pro2 3 piepjes

Pagina: 1
Acties:

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-06 18:26
De pc van me pa geeft nu steeds als je hem aanzet 3 piepjes, ik denk dat het aan de videokaart ligt want die was daarvoor al gaar aan het doen wegvallende kleuren enz. Er gebeurt helemaal niks er spinnen geen hd's hij staat eigenlijk gewoon meteen als je hem aanzet stil. Ook geeft hij geen signal aan het beeldscherm.

Ik heb nu dus in de handleiding van me pa z'n mobo gekeken waar het staat, maar ik kan het nie vinden |:(

Weet anders 1 van jullie misschien een site waar het opstaat?

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-07 09:28
als ik he me goed herinner heeft dit mobo ook statusleds. Dus ff de kast openschroeven en dan zitten er ergens tussen de COM-poorten 4 ledjes. Als je dan de pc aanzet gaatie alles initialiseren. Als alles dan goed is gegaan worden de 4 ledjes groen. Als er iets niet goed is blijven 1 of meer rood branden. Aan de hand van het aantal rode ledjes kun je in de handleiding opzoeken waar het fout gaat.

Als je het niet in de handleiding kan vinden zoek dan ff op de site van MSI zelf.

smile an everlasting smile

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:15
googelen op bios error beeps:

http://www.google.nl/sear...or+beeps&hl=nl&lr=lang_nl

veel plezier..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• UltraNerd
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dit board van MSI zitten een viertal LEDjes. Die geven aan wat er niet goed gaat bij het opstarten. In de handleiding staat wat de betekenis van de LEDjes is. Kan je hieruit misschien extra informatie krijgen?

edit: damn, veel te snel die mensen hier :)

[ Voor 10% gewijzigd door UltraNerd op 23-12-2004 11:24 ]

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

3 piepjes is volgens mij altijd het ram geheugen

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:15
<onzinnig, sorry>

[ Voor 94% gewijzigd door Jassy op 23-12-2004 11:25 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Pagina: 1