Goede morgen allemaal,
Ik heb hier een Dell Axim pocketPC waarop ik internet moet zien te krijgen,
Ik heb een handleiding hiervoor gevolgt en de instellingen zouden goed moeten staan.
Alleen het gekke is dat "My network card connects to:" zou op "The Internet" moeten staan, maar zodra ik op OK klik en nog een x op Network Adapters klik staat ie doodleuk weer op "Work"
In de lijst bij network adapters is de Dell WLAN driver geinstalleert, als ik daarop klik en vervolgens op OK klik krijg ik deze melding: "Adapters - The next time the adapter is used it will have the new settings. If the adapter js currently in the device you can remove and re-insert the adapter to have the changes take affect".
Dit zou betekenen dat wanneer het kaartje eropnieuw in zal doen dat het wel zou moeten werken, alleen hoe kan ik een ingebouwd wlan kaartje eruit halen en weer erin doen
Edit: Bovenin de taakbalk staat ook een kruisje bij die 2 pijltjes die dataverkeer moeten voorstellen.
heeft iemand hier een oplossing voor ???
Alvast bedankt,
Robin
Ik heb hier een Dell Axim pocketPC waarop ik internet moet zien te krijgen,
Ik heb een handleiding hiervoor gevolgt en de instellingen zouden goed moeten staan.
Alleen het gekke is dat "My network card connects to:" zou op "The Internet" moeten staan, maar zodra ik op OK klik en nog een x op Network Adapters klik staat ie doodleuk weer op "Work"
Dit zou betekenen dat wanneer het kaartje eropnieuw in zal doen dat het wel zou moeten werken, alleen hoe kan ik een ingebouwd wlan kaartje eruit halen en weer erin doen
Edit: Bovenin de taakbalk staat ook een kruisje bij die 2 pijltjes die dataverkeer moeten voorstellen.
heeft iemand hier een oplossing voor ???
Alvast bedankt,
Robin
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 11:13 ]