Toon posts:

USB poort op SpeedTouch 580(i)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op onderstaande vraag niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden op de search.

Weet iemand waar de USB (slave1.1) poort op de SpeedTouch 580(i) dient?

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Voor de aansluiting via een usb-kabel dus.
Dit is dus voor die enkele pc, die geen UTP aan boord heeft....

• hootie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10-2025
Als hier een USB printer op wordt aangesloten kan je die dan vanaf alle pc's die op de router zitten aangesloten gebruiken?

Iemand toevallig info?

Specs

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vermoed eerlijk gezegd van niet. Die USB aansluiting werkt als een USB-ethernetkaart. Als je een PC erop aansluit, dan wordt op die PC automatisch een Ethernet/USB adapter geinstalleerd (een driver dus), die vervolgens altijd verbinding heeft met de modem.

Dus tenzij een printer zo'n USB/ethernetdongle achtig ding snapt. gaat het volgens mij niet werken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Het is dus geen universele USB aansluiting en kan dus alleen dienst doen als een Ethernetkaart begrijp ik hieruit.

Het is dus bijv. niet mogelijk een netwerkprinter hierop aan te sluiten en via het netwerk te printen?

('k zit op mijn werk achter een proxy en kan dus niet even zoeken in google en op speedtouch.com. hehe wel GoT)

Verwijderd

subtiel schopje...

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:31
nee dat kan niet want een netwerkprinter sluit je aan op een ethernetpoort en niet op een usb-poort. Die netwerkprinter kun je dus wel aansluiten maar niet op de usb poort.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 15:19
Mocht je dat nou willen, dan moet je bijvoorbeeld aan een Asus WL-500g denken.

Verwijderd

jongentje schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:57:
nee dat kan niet want een netwerkprinter sluit je aan op een ethernetpoort en niet op een usb-poort. Die netwerkprinter kun je dus wel aansluiten maar niet op de usb poort.
ik zei netwerkprinter, maar ik bedoelde natuurlijk USB printer.
Pagina: 1