Advies over wireless router gevraagd *

Pagina: 1
Acties:

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-01 14:34
Na het debacle van de Netgear WGT634UFS (zie een vorig topic) ben ik op zoek naar een juist functionerende router met de volgende opties:

- Wireless 54Mbps
- Router / 4p Switch
- Aansluiting voor een externe HD (USB2.0)
- Net zo'n uitgebreide configuratie als bijv. de Drayteks.

Weten jullie of zoiets inmiddels bestaat (naast de WGT634UFS)? Ik heb al behoorlijk wat gezocht maar eigenlijk kom ik dan uit op een Linksys WRT55AG / een Draytek Vigor 2900Gi en voor de NAS een NSLU2. Dus geen "alles in 1" apparaat wat mij zo ideaal lijkt.

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 23:22
Asus WL-500g misschien iets? De configuratie kan ik niet vergelijken aangezien ik nooit met Netgear's gewerkt heb, maar aan de rest van de eisen voldoet de WL-500g

pricewatch: Asus WL-500g (4x 100Mbps, 54Mbps, 1x USB 1.1, 1x LPT)

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• ZFLaSH
Maar is de WL-500g niet uitgerust met een 1.1 usb poort? Dat is voor mijn NAS idee wat te langzaam denk ik (of is dit inmiddels verandert?)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Nee, dan moet je de WL-500gx hebben en die is nog niet uit in nederland, hoewel antiloop een testmodel heeft.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:56
Je zou ook voor deze kunnen gaan. Het is een draadloze externe laptop hdd. ben je er in 1x van af. kun je ook gewoon een leuke router kopen met wat jij er op wilt.

succes

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

• ZFLaSH
WL-500gx. Dat ziet er interessant uit. Enig idee wanneer hij in Nederland komt?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Nee,

maar vraag het eens in het grote WL-500g topic of op www.chupa.nl

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• ZFLaSH
Weet iemand of Linksys met een verglijkend apparaat uitkomt?

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-04 10:46
Ik heb zelf erg goede ervaringen met Edimax, wel een gewone maar is gewoon een goed doordacht routertje.

Digital Media Junkie

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 17:41

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

titel edit

Tijd voor een nieuwe sig..

• ZFLaSH
Met Edimax heb ik dan weer wat mindere ervaringen (met name de firmware wat net zo instabiel is als de NetGear). De Asus WL-500Gx lijkt inderdaad het ultieme apparaat maar jammer dat deze de 4 poorts switch niet heeft. Vind het eigenlijk vreemd dat linksys, DrayTek en andere fabrikanten niet in dit gat springen, want de vraag naar deze all-in-one apparaten zal toch wel vaak voorkomen.

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 23:22
ZFLaSH schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 10:55:
Met Edimax heb ik dan weer wat mindere ervaringen (met name de firmware wat net zo instabiel is als de NetGear). De Asus WL-500Gx lijkt inderdaad het ultieme apparaat maar jammer dat deze de 4 poorts switch niet heeft. Vind het eigenlijk vreemd dat linksys, DrayTek en andere fabrikanten niet in dit gat springen, want de vraag naar deze all-in-one apparaten zal toch wel vaak voorkomen.
Waar heb je dat vandaan?

Plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://forum.chupa.nl/attachment.php?attachmentid=196&stc=1

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• ZFLaSH
Nou, dan ben ik er dus uit. Even wachten totdat hij er is en dan schaf ik die gewoon aan. De Netgear gaat gewoon terug.

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-01 13:16

dCY

Kan je niet via the UK bestellen. Daar issie wel uit volgens ASUS. (WL- 500g Deluxe )

[ Voor 13% gewijzigd door dCY op 27-12-2004 13:11 ]

Pagina: 1