Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Lijkt me niet normaal dat ie zo stroef loopt. Ik neem aan dat ie dat in het begin nooit heeft gedaan?
Er zit 1 jaar garantie op die lenzen, dus ik zou er maar mee terug gaan.
Gadgets FTW!
Het is absoluut niet normaal. Ik raad je aan de lens in te leveren en een andere te vragen, of de lens onder garantie te laten repareren.
nee, was zo slim de dag na aanschaf meteen mee op vakantie te gaan (alhoewel ik diezelfde middag al vreemd vond dat ie zo stroef liep) dus dat heb ik idd niet gedaan.Ursamajor schreef op donderdag 23 december 2004 @ 08:22:
Lijkt me niet normaal dat ie zo stroef loopt. Ik neem aan dat ie dat in het begin nooit heeft gedaan?
ik zal volgende week (vakantie
Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
vanmiddag lens weggebracht, correct geholpen en gaven me groot gelijk, ding gaat naar canon, over een week of 4 heb ik em terug..
bedankt voor de hulp!
bedankt voor de hulp!
Ik heb verschillende van deze lenzen gehad, zowel type I en II, en verschillende exemplaren liepen stroef. Die heb ik net zolang teruggebracht tot ik een goede te pakken had en die loopt nu ook alweer enigszins stroef. Gezien die ervaring denk ik dat het ook een probleempje is van die lens. Dit waren wel allemaal 2e hands exemplaren overigens. Dezelfde lens van een vriend van mij loopt nog wel steeds lekker soepel, dus het probleem is exemplarisch?
Pagina: 1