Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
En maar een schopje
Als na 4 uur de prik nog niet terug is heb je te maken met een serieuze storing. Het lijkt mij dan beter om voor een gecontroleerde shutdown te gaan.
(Het idee achter de tijdslimiet ontgaat mij overigens)
(Het idee achter de tijdslimiet ontgaat mij overigens)
Heel simpel... als de battery vaak helemaal leeg getrokken wordt, gaat langzaam de levensduur achteruit. Dus wordt er een vaste limiet van 4 uur in gebakken, dus als je erg weinig watts trekt en de stroom valt uit, dan zal na 4 uur de UPS uitschakelen.
Dus, TS, beste is om je UPS met je systemen te interfacen (seriele kabel of zo) en de systemen na bijv. 30 minuten op UPS power een gracefull shutdown te laten uitvoeren. Als de stroom dan terug is kan je ze weer aanzetten.
Dus, TS, beste is om je UPS met je systemen te interfacen (seriele kabel of zo) en de systemen na bijv. 30 minuten op UPS power een gracefull shutdown te laten uitvoeren. Als de stroom dan terug is kan je ze weer aanzetten.
Nothing is a problem once you've debugged the code
Mijn UPS gaat uit OnBatteryLow, en die tijd is dus afhankelijk van de belasting. Ik zie nergens een noodzaak voor een vaste limiet.
Het punt is, ik wil niet dat mijn server's down gaan, hoe lang de storing ook is. Accu's gaan misschien wel achteruit, maar die kan ik zo voor niks ophalen bij een bedrijf. Daarbij zijn UPS'en er voor om de boel draaiende te houden, niet om de boel een beetje te rekken.
Ik heb aan de UPS 2 battery-units (waarvan 1 zelfbouw). Als de UPS zichzelf na 4 uur uitschakeld, geeft ie aan dat de accu's nog voor 85% vol zitten. Ik zou dus een veel langere up-time kunnen halen.
De battery-protecion uitschakelen is volgens mij softwarematig te doen, maar ik weet niet hoe
Ik heb aan de UPS 2 battery-units (waarvan 1 zelfbouw). Als de UPS zichzelf na 4 uur uitschakeld, geeft ie aan dat de accu's nog voor 85% vol zitten. Ik zou dus een veel langere up-time kunnen halen.
De battery-protecion uitschakelen is volgens mij softwarematig te doen, maar ik weet niet hoe
[ Voor 13% gewijzigd door M14 op 24-12-2004 10:37 ]
Pagina: 1