[IE] kan via Hotmail geen attachments downloaden *

Pagina: 1
Acties:

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 21:32
Dit is mijn probleem met Hotmail. (ik heb natuurlijk ook Gmail, maar ik wil dit ook even fixen)

Ik kan geen attachments meer openen. Als ik op 'bestand downloaden' druk, zegt die dat ik mijn wachtwoord opnieuw moet intypen (nieuw scherm (UILogin)) en daarna komt er een scherm (msn community ding) waarin in rode letters in een frame staat dat ik mijn cookies moet aanzetten.

Volgens mij heb ik idd wel eens tegen mijn comp gezegd dat ik cookies van die site wil weigeren, en misschien heeft dat het probleem veroorzaakt. Nu heb ik cookies weer aangezet, maar ik denk dat de comp ze nog steeds automatisch weigert? Misschien dat dat de oplossing is, hoe kan ik dat terugzetten? Of weet iemand een andere goede oplossing?

Edit: OS: Windows XP Browser: IE 6.0.2X

[ Voor 4% gewijzigd door Risce op 23-12-2004 00:40 ]

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Clear eens je hele inet temp files, cookies en history, passwords en dergelijke?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zeg anders iets over je client zodat we iets zinnigs kunnen zeggen? :+
Welk OS, welke browser, welk patchlevel? Weigeren van ookies in Firefox bijvoorbeeld is simpelweg via options-privacy te beheren. Check ook je datum&tijd natuurlijk even.

Los daarvan: ik neem aan dat het vanaf een andere PC wel goed gaat?

offtopic:
Zou je via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport een betere topictitel kunnen suggereren? "probleempje" zegt helemaal niets over je situatie of vraag. Je bvent niet de eerste die ooit Hotmail gebruikte ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Risce
F_J_K schreef op donderdag 23 december 2004 @ 00:32:
Zeg anders iets over je client zodat we iets zinnigs kunnen zeggen? :+
Welk OS, welke browser, welk patchlevel? Weigeren van ookies in Firefox bijvoorbeeld is simpelweg via options-privacy te beheren. Check ook je datum&tijd natuurlijk even.

Los daarvan: ik neem aan dat het vanaf een andere PC wel goed gaat?

offtopic:
Zou je via [afbeelding] topicreport een betere topictitel kunnen suggereren? "probleempje" zegt helemaal niets over je situatie of vraag. Je bvent niet de eerste die ooit Hotmail gebruikte ;)
Met andere pc weet ik niet. Nog niet geprobeerd.
OS: Windows XP, Browser: IE 6.0.2X, Patchlevel: Geen Sp
Ik heb de optie cookies weigeren al op 'vragen' staan en ook op 'toestaan' gezet, maar dat hielp niet. Wat moet ik checken aan de datum&tijd? Ik heb natuurlijk refreshed als je dat bedoelt.
Je suggestie heb ik trouwens uitgevoerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Risce op 23-12-2004 00:40 ]

• Risce
Pakjebakmeel schreef op donderdag 23 december 2004 @ 00:31:
Clear eens je hele inet temp files, cookies en history, passwords en dergelijke?
dit werkt ook niet.

Volgens mij moet ik een manier vinden om tegen mijn comp te zeggen: Ik wil cookies van msn.hotmail.com (of whatever) voortaan TOESTAAN! Vergeet dat ik ooit Weigeren heb geklikt, vergeef me.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik verzin zelf even een titel, ik hoop dat het OK is O-)

Datum: klopt je datum&tijd van je systeem: is het nu 23 december 2004 01:03?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Risce schreef op donderdag 23 december 2004 @ 00:39:
[...]
OS: Windows XP, Browser: IE 6.0.2X, Patchlevel: Geen Sp
Eerst Service Pack 2 installeren?
Pagina: 1