Ik heb deze week mijn ipod photo binnen gekregen en heb vandaag de meegeleverde oordopjes uitgebreidt vergeleken met mijn 2 jaar oude Inner ear plugs Sony MDR-EX70 en dat was een onaangename verassing; de meegeleverde oordopjes geven namelijk een ENORM veel beter geluid! Meer hoog, meer midden en slechts een klein beetje minder bass maar met de ipods EQ settings komen de bassen er wel minder vervormd uit.
Alleen zitten die apple dopjes voor geen meter in mn oren, en dat is vervelend op z'n zachts gezegd..
Al met al vindt ik dit een vreemde gewaarwording moet ik zeggen aangezien ik maar weinig positiefs had gelezen over de standaard doppen en omdat ik under the impression was dat de EX-70 zo goed zouden moeten zijn. Wat moet ik hier nu van maken? Zijn de MDR-EX70 dan toch crap? Zou het exemplarisch zijn? Ik ben toch altijd erg blij met die dingen geweest.. tot nu dan.
Zijn de nieuwe EX72 beter mischien? Worth the money?
Alleen zitten die apple dopjes voor geen meter in mn oren, en dat is vervelend op z'n zachts gezegd..
Al met al vindt ik dit een vreemde gewaarwording moet ik zeggen aangezien ik maar weinig positiefs had gelezen over de standaard doppen en omdat ik under the impression was dat de EX-70 zo goed zouden moeten zijn. Wat moet ik hier nu van maken? Zijn de MDR-EX70 dan toch crap? Zou het exemplarisch zijn? Ik ben toch altijd erg blij met die dingen geweest.. tot nu dan.
Zijn de nieuwe EX72 beter mischien? Worth the money?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm