Voor een vriendin ben ik een nieuwe PC aan het bouwen; alles nieuwe, behalve de kast, die vind ze mooi en wil ze graag houden. De pest is, het betreft een Packard-Bell kastje. De systemstekkers en front-usb stekkers zijn allemaal in een mooi zwart blokje gegoten, en die moet ik dus lichtjes modden zodat de locaties van de pins overeenkomen met die op het moederbord. Voor de systemstekker geen probleem, die draden kan ik zo terug volgen. Voor het front-USB paneeltje leek het wat lastiger, maar ik dacht het te hebben. Helaas: mijn verbouwde stekkertje maakt kortsluiting. Bij deze pics van het paneeltje en de gevraagde pinlayout met daarin hoe ik dacht dat het moest zijn, maar wat dus niet blijkt te kloppen.

De grijze draad is het dikst, rood en zwart zijn iets dunner en geel, blauw, groen en wit zijn het dunst; aan de kant van het paneeltje zit slechts één grijze draad, aan de kant van de stekker zijn het er vreemd genoeg twee. Ik heb ze beiden als Ground gebruikt.

De grijze draad is het dikst, rood en zwart zijn iets dunner en geel, blauw, groen en wit zijn het dunst; aan de kant van het paneeltje zit slechts één grijze draad, aan de kant van de stekker zijn het er vreemd genoeg twee. Ik heb ze beiden als Ground gebruikt.
[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-12-2004 21:51 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.