Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

effect case fans?

Pagina: 1
Acties:

• Sinty
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:53
ik krijg volgende week mijn 6600 gt op agp, dan is ie binnen bij de leverancier. Ondertussen weet ik ook al dat deze kaartjes redelijk warm worden +- 80 graden celsius onder load.Ik dacht daarom case fans te installeren.Nu is mijn probleem het volgende, vooraan aan de onderkant van mijn kas is er wel degelijk plaats, maar daar is bijna geen ruimte voorzien om lucht door te trekken, 2 kleine horizontale spleten van 5 cm. Voor de rest draait mijn systeem wel redelijk koel, ik heb een q-tec 450 w gold voeding, en die pompt alle warme lucht naar buiten(staat op hoogste toeren) Vooran heb ik juist nog wat intake via 3 kleine fans, naast elkaar gemonteerd in een 5"25 bay. Nu zou ik graag 1 of 2 case fans monteren, specifiek voor de intake. OC'en doe ik niet echt, enkel mijn videokaart zou soms overgeclockt worden. Zou het monteren van een fan recht daarop in mijn zijpaneel veel effect hebben op de temperatuur van mijn 3d-kaart? en qua algemen temp?
Alvast bedankt

Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208

• KillaZ
  • Laatst online: 22:41
staat volgens mij ook iets over in de F.A.Q.

K to the KillaZ

• Sinty
  • Laatst online: 19:53
ik heb de faq al gelezen hoor, ik weet dat je er best voor zorgt dat er koude lucht onderaan laat instromen, en de warme er bovenaan uit. Dat laatste doet hij al adhv mijn voeding, het is vooral de intake waar ik mee zit. En natuurlijk ben ik ook benieuwd naar het effect van die fan op mijn 3d kaart. het agp slot is echter niet onderaan de kas, en de mijn voeding zuigt lucht op dezelfde plaats bovenaan de kas

Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
beste is als je niet bang bent om in je kast te zagen gewoon aan de zijkant een gat netjes zagen en er een fan achter zetten met zon fan grill dervoor
dan laat je hem lucht naar je graka blazen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Satch op 22-12-2004 22:12 ]