ik krijg volgende week mijn 6600 gt op agp, dan is ie binnen bij de leverancier. Ondertussen weet ik ook al dat deze kaartjes redelijk warm worden +- 80 graden celsius onder load.Ik dacht daarom case fans te installeren.Nu is mijn probleem het volgende, vooraan aan de onderkant van mijn kas is er wel degelijk plaats, maar daar is bijna geen ruimte voorzien om lucht door te trekken, 2 kleine horizontale spleten van 5 cm. Voor de rest draait mijn systeem wel redelijk koel, ik heb een q-tec 450 w gold voeding, en die pompt alle warme lucht naar buiten(staat op hoogste toeren) Vooran heb ik juist nog wat intake via 3 kleine fans, naast elkaar gemonteerd in een 5"25 bay. Nu zou ik graag 1 of 2 case fans monteren, specifiek voor de intake. OC'en doe ik niet echt, enkel mijn videokaart zou soms overgeclockt worden. Zou het monteren van een fan recht daarop in mijn zijpaneel veel effect hebben op de temperatuur van mijn 3d-kaart? en qua algemen temp?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208