Toon posts:

Bleutooth

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een bleutooth adaptor gekocht voor synchronisatie van PC met P900. Voornamelijk om mp3-tjes en fototjes over te zenden.

Nu mijn vraag. Als ik een mp3-tje wil over zenden komt deze automatisch terecht op mijn intern geheugen terecht. (gebeamed postvak in) maar dat betekend ook dat ik maar een beperkt aantal mp3-tjes kan over zenden. Ik wil nu rechtstreeks op mijn Geheugen kaart laten zetten. Hoe doe ik dat?? Is dat wel mogenlijk??

Groetejs J.

• Pshyto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
P900 = telefoon neem ik aan.
ik heb een SE T610 daar kan ik kiezen welke folder ik het in wil zetten (afbeeldingen, geluiden, thema's) en dan word het gewoon in de goede map geplaatst en daar kan ik het dan ook weer uithalen als ik zelf geluid / afbeelding heb.
dus krijg je nergens een mappen keuze bij "bestandsoverdracht" ?

Verwijderd

heb je er geen mooi programma'tje bij gekregen toen je de telefoon kocht? ik kreeg bij mijn 7610 nokia pc suite (weet niet of zoiets ook voor SE bestaad) en als ik het via pc suite verstuur dan kan ik kiezen of ik het op mijn telefoon of geheugen kaart wil hebben.
als ik het gewoon zelf doe, dus niet via pc suite, dan krijg ik ook een bericht in mijn postvak in.

dus misschien moet je het via een programma overzetten ofzo.

Verwijderd

jair: Je had eigenlijk beter een cardreader kunnen kopen voor je pc. Verzending via bluetooh is namelijk langzaam

• Pshyto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
mja
licht aan je telefoon
max 1mbit
maar ik ga 5.7kb/s
tja is genoeg aangezien me telefoon maar 2mb onuitbreidbare opslag heb.
maar via bleutooth moet wel lukken hoor op geheugen kaartje neem ik aan.

ik heb sitecom usb ding
en dan via file tranfer kan ik gwn mappen kiezen en die mappen zullen op me telefoon zijn dan.
dus dat zal service van me telefoon zijn.

Verwijderd

Als het goed is kun je via je BT-Dongle verbinding maken met je P900. Dan zou je dus in principe ook je mappen kunnen zien via Deze Computer oid. En dan is het alleen nog maar een kwestie van copy/paste :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit kan denk ik prima in het grote topic over de P900 ;)

Zie overigens ook dit over topictitels; deze was namelijk niet echt duidelijk:
Algemene gedragsregels (Netiquette) #titel

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.