Toon posts:

W32.Funner - ik kan mijn PC niet meer booten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via MSN heb ik het bestand funny.exe gedownload (ik weet het, erg dom). Dit virus heeft waarschijnlijk een ander virus gedownload en geinstalleerd waardoor ik nu Windows (XP Professional) niet meer kan opstarten.

Ik kom bij het inlogscherm voor windows (nadat het bureaublad al even zichtbaar is geweest). Aldaar klik ik mijn gebruikersnaam in om in te kunnen loggen. "The system is logging you in.." (of iets van dergelijke aard). Vervolgens (direct daarna) komt er te staan "Logging out...". Conclusie: Ik kom Windows niet meer in.

Zowel "Administrator" als "Lord_Tomahawk" (dat is de gebruikersnaam) hebben last van dit probleem, in Normal Booting Mode, Debugging Mode, EN in Safe Mode. Ik ben ten einde raad....

Weet iemand toevallig welk virus door W32.Funner is geinstalleerd? En een linkje naar een pagina waar ik kan vinden hoe ik dit probleem kan oplossen?

~ Wouter.

PS: Ik heb al op verscheidene pagina's gekeken die iets vertellen over W32.Funner, maar geen van de beschreven symptomen komt overeen met diegenen die ik heb. Een van die sites is virushelp.nl/funner.htm

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Probeer eens in veilige modes op te starten en dan je virusscanner te draaien.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Topicstarter
Ook in veilige modus kan ik Windows niet opstarten..

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Zoeken op 'windows xp logt meteen weer uit'

Kijk even wat er allemaal tussenstaat, het meteen weer uitloggen van Windows XP gebeurd wel vaker...

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
kijk ook ff hier :)

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Of je kijkt hier:

Windows Operated Systems - FAQ

Verwijderd

Topicstarter
Het booten vanaf de cd werkt niet. Alles netjes aangepast zoals aangegeven stond, maar het werkte niet. Kan nog steeds niet inloggen.
Pagina: 1