hdd

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Oysterhoys
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-12-2024
Krijg BSOD: 'memory_management' bij installatie Xp Pro. Heb RAM getest, na uren draaien van memtest nog geen foutmelding. Dus misschien mijn HDD. Weet iemand daar ook een soort van test voor, ik zou hem eventueel als slave in mijn andere systeem kunnen hangen, voor een windows-check, maar of dat voldoende is ?

A friend is one who knows us, but loves us anyway.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Draai het schijf test tooltje van de HDD-fabrikant eens :)
Steffy schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:26:
_/-\o_ Wat een Geweldige Topic Titel zeg :+
Wat een Geweldigde Reactie zeg :|

[ Voor 63% gewijzigd door AtleX op 22-12-2004 20:28 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Op het programmaatje "speedfan" zit ook de functie : SMART. Bekijk die ook eens. Als de Fitness en de Preformance niet optimaal zijn, weet je ook dat de schijf langzaam maar zeker aan het aftakelen is.

• Steffy
  • Laatst online: 07-02 11:33

Steffy

Ayreonaut

_/-\o_ Wat een Geweldige Topic Titel zeg :+

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Bekijk eens bij de FAQ hoe je een topic moet open,
hint > welke hardeschijf? enz. Dan zouden we je misschien al een beetje opweg kunnen helpen >
Bekijk je start post eens > hier hebben we weinig aan, als je dit verbetert kunnen de mensen die je willen helpen, ook daadwerkelijk helpen.

Mijn waarzegter vertelt me dat je moet kijken wat voor merk hdd je hebt, dan naar de website van de fabrikant gaan, en hier een progje DL, wat je hdd test op fouten

Een progje zoals "Speedfan" moet je niet op vertrouwen. :X

[ Voor 38% gewijzigd door datkanveelbeter op 22-12-2004 20:38 ]

• Oysterhoys
ging inderdaad wat mis met de titel van het topic.o.k.
ik heb in ieder geval een western digital 20 gig , gloednieuw erin zitten.
Ik heb die memtest op de ram handig vanaf een floppy kunnnen draaien, handig omdat mijn o.s. er dus nog niet op zit, bij de installatie van Xp gaat het dus al mis met de beruchte blauwe schermen.
ik heb bij western al een tool gedownload, maar die daar zit geen optie op om de schijf op fouten te checken. Zoiets zoek ik dus wel

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 10:53

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

Persoonlijk gebruik ij altijd powermax (ongeacht schijf fabrikant kan dit tooltje vaak wel zeggen of er iets mis is en in sommige gevallen repareren)
linkje

It's just a donkey

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Wellicht staat er meer info in de Windows XP en 2000 BSOD Guide.

Kijk ook eens op de site van Microsoft, Google en de Search.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Oysterhoys
dank voor laatste tips, daar heb ik wat aan
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt door o.a. de FAQ's van de probleem-gerelateerde subfora te doornemen eer je een topic opent. Voor jouw HDD kun je hier in OM FAQ / Beleid terecht, voor jouw hangprobleem kun je in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter terecht, voor de BSOD in de eerder genoemde Windows XP en 2000 BSOD guide.

Voortaan wel doen! Dit topic gaat dan ook dicht.

Tip: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de New Topic van elk subforum door voordat je een topic opent. Daarin staat namelijk wat je dan allemaal minimaal moet kennen en uitvoeren.

[ Voor 19% gewijzigd door BalusC op 23-12-2004 07:07 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.