Specs:
Asus P4PE
Pentium 4 3,06 ghz ht
Nu ik hem voor de eerste keer opstarte (alles draaide, zelf de famate werkte)
moest ik mijn processor snelheid opnieuw (handmatig) invoeren. Ok geen probleem dacht ik. (heb ik al eens eerder gedaan toen ik mijn cpu eruit had gehaald)
Alelen nu reageede mijn toetsenbord ook niet... Dus ik herstarte. Maar nu start hij op en zegt hij steeds:
"hardware monitor found an Error. Enter Power setup menu for details.
Press F1 to continue, DEL to enter setup"
maar mijn toetsenbord reageerd niet
Ik heb DEL en F1 geprobeerd. p beide reageert hij niet. Ik heb er een ander toetsenbord aan gehangen. Reageert nog steeds niet...
Wat kan ik nu nog doen? Want opstarten doet hij zoiezo niet. Hij blijft halen bij die erro melding. En toetsenbord heb ik schijnbaar niks aan (en jah hij zit goed aangesloten)
Asus P4PE
Pentium 4 3,06 ghz ht
Nu ik hem voor de eerste keer opstarte (alles draaide, zelf de famate werkte)
moest ik mijn processor snelheid opnieuw (handmatig) invoeren. Ok geen probleem dacht ik. (heb ik al eens eerder gedaan toen ik mijn cpu eruit had gehaald)
Alelen nu reageede mijn toetsenbord ook niet... Dus ik herstarte. Maar nu start hij op en zegt hij steeds:
"hardware monitor found an Error. Enter Power setup menu for details.
Press F1 to continue, DEL to enter setup"
maar mijn toetsenbord reageerd niet
Ik heb DEL en F1 geprobeerd. p beide reageert hij niet. Ik heb er een ander toetsenbord aan gehangen. Reageert nog steeds niet...
Wat kan ik nu nog doen? Want opstarten doet hij zoiezo niet. Hij blijft halen bij die erro melding. En toetsenbord heb ik schijnbaar niks aan (en jah hij zit goed aangesloten)
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.