Zwart beeld na detecteren videokaart.

Pagina: 1
Acties:

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-08 07:09

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Mijn videokaart is door een computerfirma als kapot verklaard een half jaar geleden. Nu heb ik hem gisteren uit de kast gehaald om hem te testen op een oude pentium 3. Dit verliep goed en na een uur gaf hij nog beeld. Toen de volgende stap.

Toen heb ik hem geprobeerd op mijn amd sempron 2600. Dit ging vlekkeloos totdat windows xp hem ging detecteren en de software programma's ging installeren. Toen kreeg ik zwart beeld wat niet meer wegging. Best raar want beeld geven ging allemaal perfect enzo dus ik denk toch dat de kaart niet stuk moet zijn.

Specs:
  • Het gaat dus om een Gforce mx440
  • 512mb ddr 3200 kingston
  • 160 gb maxtor

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Na het installeren van de stuurprogramma's?? Dan is er toch iets mis met de videokaart. En een nieuwe Geforce4 Mx440 kost niet zo veel meer.

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
daandegoeiste schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:01:
Na het installeren van de stuurprogramma's?? Dan is er toch iets mis met de videokaart. En een nieuwe Geforce4 Mx440 kost niet zo veel meer.
Daar gaat het me niet om wat een nieuwe kost. Het is natuurlijk als tweaker wel de het maximale uit je huidige materiaal te halen he. Maar waarom zou die dan kapot zijn als die op een andere pc toch een hele tijd deed? Wanneer er op de amd pc het zwarte beeld komt dan start ik hem opnieuw op en dan is het beeld erweer dus of die dan stuk is.

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Niemand meer nog dan?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:21

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Doet 'ie het in een andere pc dan wel vlekkeloos?

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Wat voor OS draai je op de pentium3 dan...?? win98/XP in combo met die sempron stelt natuurlijk veel hogere "eisen" aan je kaartje..
(kan me tenminste niet voorstellen dat je winXP,dx9.0c etc.op die P3 draait :P )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 20:58 . Reden: typo's vout nederlands..; ) ]

Verwijderd

heb zo vaak gehad, ander drivers instaleeren, monitor kan geen mode vinden.
Pagina: 1