Toon posts:

MSN 6.2 geblokkeerde adressen uit je privacy lijst?

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn 'geblokkeerd' lijst in mijn privacy leeg hebben. Soms kun je gebruikers verwijderen als je op rechtermuisknop klikt en dan verwijderen. Bij het merendeel in 'verwijderen' niet actief...

Hoe kan ik toch alles verwijderen?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat gaat volgens mij niet, het gaat alleen maar als de tegenpartij jou ook hebben geblokkeerd.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Je kunt toch gewoon bij privacy op accepeteren drukken? Of bedoel je dat niet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal mensen geblokkeerd :P, maar die blijven nu in mijn privacy lijst staan... Wat kan ik doen om die mensen te verwijderen?

Ik wil hun mail adressen dus niet meer tegen komen, om het zo maar te stellen...

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
Het is een handig controle middel ook.

Staan de mensen in de geaccepteerden lijst of geblokkeerden lijst en je rechterklik op en je kan wél de optie Verwijderen aanklikken, dat betekent dat DIE ANDERE jou heeft verwijderd uit HUN lijst. Maar als diegene nogsteeds jou in zijn lijst heeft staan en jij verwijdert diegene dan blijft het adres netzolang in je Provicay lijst staan totdat ze jou er ook uit gooien...

Verwijderd

Dat kan dus wel door ze gewoon in het msn scherm te verwijderen. Dan krijg je waarschijnlijk een melding of je ze ook wilt blokkeren. Doe je ja, dan komt dat e-mail adres dus gewoon in je geblokkeerd-lijst bij privacy. Wil je dat niet, dan moet je ze niet blokkeren.

• Br@m
  • Niet online
Megamind schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:29:
Het is een handig controle middel ook.

Staan de mensen in de geaccepteerden lijst of geblokkeerden lijst en je rechterklik op en je kan wél de optie Verwijderen aanklikken, dat betekent dat DIE ANDERE jou heeft verwijderd uit HUN lijst. Maar als diegene nogsteeds jou in zijn lijst heeft staan en jij verwijdert diegene dan blijft het adres netzolang in je Provicay lijst staan totdat ze jou er ook uit gooien...
Ja, dat zei ik dus al, maar ik wordt niet gelooft.. :'( :)

Verwijderd

Topicstarter
Br@m schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:30:
[...]

Ja, dat zei ik dus al, maar ik wordt niet gelooft.. :'( :)
Ik geloof... ;) God, allah, buddha...

Nee, maar oke... dan is het afwachten tot ze mij geblokkeerd hebben... :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:31:
Nee, maar oke... dan is het afwachten tot ze mij geblokkeerd hebben... :(
Het is trouwens helemaal niet moeilijk om iemand zover te krijgen om je te blokkeren. Maar dat terzijde.

Verwijderd

Topicstarter
De persoon weet ervan dat ik graag geblokkeerd wil worden...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:35:
De persoon weet ervan dat ik graag geblokkeerd wil worden...
Ja dan wordt het weer heel moeilijk.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 19:36 . Reden: typfoutje ]

• Br@m
  • Niet online
En als het je echt allemaal te veel wordt, een nieuw adres aanmaken hè. ;)

Verwijderd

Ik zit er persoonlijk nooit mee als iemand in mijn geblokkeerd lijst voorkomt.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
Het is trouwens niet als die andere jou geblokkeerd heeft maar verwijderd uit zijn lijst! Dus je hem best nog online zien terwijl hij jou verwijdert heeft zonder te blokkeren, hij staat dan nog in je Privacy lijst maar wel met Verwijderen enabled..

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit had je zelf ook kunnen bedenken en het is inmiddels lijkt mij ook wel duidelijk hoe dit in elkaar steekt. Misschien had je aangezien deze persoon er toch vanaf weet in overleg even wat dingen kunnen proberen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1