Ik heb 2 gewonen hdd van maxtor alle dimondmax 9 (80 en 200) gig (ide). Een AMD2500 en een MSi mainboard.
Ik heb windows XP met SP1 zonder verdere updates. Dit systeem draait +/- 1 jaar.
Ik heb daarop 4 partities (2 van elke schrijf). [C: D:] [E: F:]
1 2
Nou zat ik te internetten en mijn pc was aan het downen (via DC++ naar E en F). De pc stond een dag of 6 aan.
Als ik opeens naar MS-Word ga loopt mijn pc vast en doe een reboot, windows doet opeens heel
traag. Eerst dacht ik dat het aan zonalarm lag maar naar die te killen blijft de pc vaag
doen.... want wat blijkt station F is opeens ongeformateerd (F was tevens zijn hand icoontje
kwijt). Alle stations stonden ook in netwerk gedeeld, .
Als ik iets buiten F doe doe het systeem evrder zo goed als normaal..
Ik onder Knoppix gebrobeerd, en daar kan ik de partitie wel benaderen (lang leven linux)
Kent iemand dit probleem en weet hoe en of het te reparen is?
Ik heb windows XP met SP1 zonder verdere updates. Dit systeem draait +/- 1 jaar.
Ik heb daarop 4 partities (2 van elke schrijf). [C: D:] [E: F:]
1 2
Nou zat ik te internetten en mijn pc was aan het downen (via DC++ naar E en F). De pc stond een dag of 6 aan.
Als ik opeens naar MS-Word ga loopt mijn pc vast en doe een reboot, windows doet opeens heel
traag. Eerst dacht ik dat het aan zonalarm lag maar naar die te killen blijft de pc vaag
doen.... want wat blijkt station F is opeens ongeformateerd (F was tevens zijn hand icoontje
kwijt). Alle stations stonden ook in netwerk gedeeld, .
Als ik iets buiten F doe doe het systeem evrder zo goed als normaal..
Ik onder Knoppix gebrobeerd, en daar kan ik de partitie wel benaderen (lang leven linux)
Kent iemand dit probleem en weet hoe en of het te reparen is?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 18:56 ]