[patenten] kerstkaart actie.

Pagina: 1
Acties:

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 10:50
Naar aanleiding van het volgende artikel op slashdot kreeg ik net een bijzonder warm gevoel voor een man die ons Nos'ers een grote gunst heeft gedaan.

artikel @ slashdot

Om hem hiervoor te bedanken en om hem wellicht in de toekomst nog eens aan de Opensource community te laten denken als er weer gestemt moet worden over dit soort praktijken.

De man in kwestie is dus: Wlodzimierz Marcinski, en ik denk dat het een goed idee is om (als je de postzegel kunt missen, en je achter zijn uitspraak staat) hem een kerstkaartje te sturen met daarin een bedankje.

Er is ook een website ingericht om het zelfde te doen, maar een persoonlijk kaartje (zeker nu met de kerst kan geen kwaad denk ik)
http://thankpoland.info/

ps, ik weet dat hier ook mensen rond zwerven die niet Open source gezind zijn, maar ook zij hebben baat bij de actie van deze man.

Zijn kantoor adres is: (voor zover ik kan zien)
laten we dat maar niet doen :)

edit:
adres toegevoegdverwijderd

[ Voor 11% gewijzigd door blaataaps op 22-12-2004 20:15 ]

openkat.nl al gezien?

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

[This is what you get when you mess with us]

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:43
Hij is trouwens overgevlogen naar Brussel, maar heeft wel een adres in Brussel?

Wordt een flink pakket wat hij mee terug kan nemen :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Hij zal zich nu wel "Most Wanted" voelen.
Iedereen wil hem iets toesturen en/of bedanken.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Is het sturen van irl-kaartjes wel een goed idee?
a) die man leest zijn post niet zelf waarschijnlijk: hij krijgt dus enkel van een medewerker te horen dat hij een paar honderd keer bedankt is voor zijn daden
b) het opgegeven adres is het adres voor àlle Europarlementariërs; maw helemaal niet zijn kantoor
c) imho heeft ie meer overlast dan plezier hiervan

* the_stickie heeft wel de online petitie getekend!

[ Voor 2% gewijzigd door the_stickie op 23-12-2004 00:43 . Reden: wat typo's :/ ]

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:51
The_Stickie schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:11:
a) die man leest zijn post niet zelf waarschijnlijk: hij krijgt dus enkel van een medeeker te hoeren dat hij een paar honderd keer bedankt is voor zijn daden
Wat op zich natuurlijk prima is, want dat zal ook niet continu gebeuren :)
b) het opgegeven adres is het adres voor àlle Europarlementariërs; maw helemaal niet zijn kantoor
Daarom is het idd minder, in het algemeen zou ik zeer terughoudend zijn met het posten van NAW gegevens op een publiek forum. Als iemand het op z'n homepage zet is dat tot daarentoe, maar hier ziet iedereen het weer meteen.

Overigens, thanks poland!! :P _/-\o_

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 10:50
wilke -> z'n adres staat op de 5e hit in google als zoekt naar zijn naam, vandaar de plaatsing. Tevens neemt zo iemand een publieke functie en wil hij dus naar mijn idee in contact treden met het "volk". Ook omdat het hier om een kantoor adres gaat ipv een huis adres leek hij mij geen groot probleem om het te plaatsen.

Maar ik snap jullie punt, en mensen die de goede man iets willen sturen kunnen het adres zelf wel vinden idd.

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Goed punt, thnx voor de link. Polen verdient enorm veel respect voor z'n moed, ze is pas net een nieuw lid in de EU en heeft een warhoofd van een heksenkind (MP-JP) van z'n grootmoedigheid kunnen afhouden. Laten we hopen dat tijdens de volgende termijn wel fatsoenlijk via het EP zal worden gestemd.

Ik kan d'r nog steeds niet bij hoe dit heeft kunnen gebeuren, op een landbouwtop nota bene... En dit moet de burger vertrouwen schenken in de EU? |:(.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:55:
Ik kan d'r nog steeds niet bij hoe dit heeft kunnen gebeuren, op een landbouwtop nota bene... En dit moet de burger vertrouwen schenken in de EU? |:(.
Volgens mij heeft de burger er bar weinig weet van wat er zich allemaal af heeft gespeeld daar... Ik kan me niet herinneren dat er een woord over gerept is in bijvoorbeeld het NOS-journaal?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:59

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik zal geen mailtjes of kaartje sturen, maar die petitie is ondertekent. Zowiezo is er weinig goeds gebeurd onder het Nederlandse voorzitterschap. Pas nu met de Luxemburgers klinkt er weer een zinnig woord (tapijtverkopers). Balkenende is volgens mij een heel eng dogmatisch mannetje.

Signatures zijn voor boomers.

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-01 21:57

wvdburgt

MacOS all the way baby!

balkenelende?:P ik heb de petitie getekend. ik ben dat geklooi van balkenende beu. this sinds dat ze in de kamer zitten echt helemaal niks.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• Ti_Uhl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09-2012
* Ti_Uhl heeft de petitie getekend !
Zouden we niet beter per land iets sturen als er dan toch iets gestuurd moet worden :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ti_Uhl op 23-12-2004 22:43 ]

Pagina: 1